To bude šaškárna... Lituju ty jezdce, co se budou trápit u Grilliniho. Jsem fanda Suzuki, ale za těch pár sezón netestování mají možná snad někde schovaný Grilliniovci nějaký data od Kawy, ale když si jen představím tu bídu, co pojedou na pro ně absolutně neznámé motorce, tak je to až děsivé...
Podle kterých "odborníků" nebyl problém v používaném materiálu, nýbrž v personálu a týmové organizaci?? :D :D
Ještě dodejte, že vlastně měli stejný materiál jako Puccetti a je to totalní blamáž tady :D :D
Haha :D fakt bych chtěl vidět, kdyby tu letošní kraksnu vzali od Grilliniho a dali to KRT, co by s tím takový Rea zajel?? Z vašeho článku vyplývá, že by jel uplně stéjně, protože v materiálu problém není. Věřím, že ke svým časům by se nepřiblížil ani z daleka. Bohužel o tom můžeme jen polemizovat...
Nic méně vyhnout se zavádějicím informacím by nebylo od věci ;-)
To bude šaškárna... Lituju ty jezdce, co se budou trápit u Grilliniho. Jsem fanda Suzuki, ale za těch pár sezón netestování mají možná snad někde schovaný Grilliniovci nějaký data od Kawy, ale když si jen představím tu bídu, co pojedou na pro ně absolutně neznámé motorce, tak je to až děsivé...
Reagovat →Podle kterých "odborníků" nebyl problém v používaném materiálu, nýbrž v personálu a týmové organizaci?? :D :D Ještě dodejte, že vlastně měli stejný materiál jako Puccetti a je to totalní blamáž tady :D :D
Reagovat →Tak třeba Dorna-Manager Gregorio Lavilla.
Reagovat →Haha :D fakt bych chtěl vidět, kdyby tu letošní kraksnu vzali od Grilliniho a dali to KRT, co by s tím takový Rea zajel?? Z vašeho článku vyplývá, že by jel uplně stéjně, protože v materiálu problém není. Věřím, že ke svým časům by se nepřiblížil ani z daleka. Bohužel o tom můžeme jen polemizovat... Nic méně vyhnout se zavádějicím informacím by nebylo od věci ;-)
Reagovat →