Je vidět, že to má v hlavě vpořádku, ale je třeba se kousnout a být agresivnější. Skončit před Tech 3 je samozřejmost, Zarco a Iannone mají špatné motorky, se kterými nemají zkušenosti a i proto by se měl Karel snažit končit pravidelně před nimi. Kdyby toto splňoval, bral by body pravidelně - Vždy tak 3 jezdci spadnou a Karel je skoro pořád ve společnosti Rabata a bratrů Espargárových, ale hlavně si je nesmí nechat pořád ujíždět. Tovární Kawasaki ve WSBK je pro Rabata dar z nebes, ale ukazuje, že na MotoGP má (Spíš by dával smysl přechod Zarca a Iannoneho do WSBK než ten Rabatův, ti 2 se budou celou sezónu nebo déle trápit, zatímco Rabat bude brát snad pořád top 6 a sem tam bednu. Byla by legrace, kdyby jezdil stejně jako Bautista, to by Rea nerozdýchal)
Nepřihlášený Ten co víPátek 12.července 2019, 09:48
To Pastell: Máš 100% pravdu, místo abychom byli rádi, že máme v nejvyšší kategorii motocyklového silničního závodění našeho jezdce, tak pouze jak píšeš. Co by za to některé země daly....třeba namátkou USA, Rusko, Německo, Švýcarsko, Polsko...Ale škoda mluvit!
Je vidět, že to má v hlavě vpořádku, ale je třeba se kousnout a být agresivnější. Skončit před Tech 3 je samozřejmost, Zarco a Iannone mají špatné motorky, se kterými nemají zkušenosti a i proto by se měl Karel snažit končit pravidelně před nimi. Kdyby toto splňoval, bral by body pravidelně - Vždy tak 3 jezdci spadnou a Karel je skoro pořád ve společnosti Rabata a bratrů Espargárových, ale hlavně si je nesmí nechat pořád ujíždět. Tovární Kawasaki ve WSBK je pro Rabata dar z nebes, ale ukazuje, že na MotoGP má (Spíš by dával smysl přechod Zarca a Iannoneho do WSBK než ten Rabatův, ti 2 se budou celou sezónu nebo déle trápit, zatímco Rabat bude brát snad pořád top 6 a sem tam bednu. Byla by legrace, kdyby jezdil stejně jako Bautista, to by Rea nerozdýchal)
Reagovat →Milý mladíku Abrc, měl by jsi skončit. Je to ostuda. Sorry
Reagovat →Ostuda jsou jen čeští závistiví fanoušci.
Reagovat →To Pastell: Máš 100% pravdu, místo abychom byli rádi, že máme v nejvyšší kategorii motocyklového silničního závodění našeho jezdce, tak pouze jak píšeš. Co by za to některé země daly....třeba namátkou USA, Rusko, Německo, Švýcarsko, Polsko...Ale škoda mluvit!
Reagovat →Souhlas. Je potřeba riskovat. Je lepší, když dojede v 5 závodech 4x třeba 12. a 1x spadne než když je opatrný a boduje v 1 zavodě z 5...
Reagovat →