Reklama

Testy Moto2 s motory Triumph v Aragónu

Na okruhu MotorLand Aragón testují dodavatelé šasí Moto2 Kalex, NTS a KTM poprvé elektroniku od Magneti Marelli pro nové tříválcové motory o objemu 765-ccm od firmy Triumph.

Po devíti letech s jednotnými motory Honda CBR600RR se od roku 2019 pojede v kubatuře Moto2 s novými tříválcovými motory 765-ccm od britské továrny Triumph. Už v koncem února proběhly první testy dodavatele šasí německé továrny Kalex Engineering ve Valencii, kdy testovacím pilotem byl ex-pilot z GP Jesko Raffin (jinak lídr šampionátu CEV-Repsol ME Moto2). Také v Aragónu jezdil Raffin s motocyklem Kalex, do kterého byl zabudován motor Triumph.

Po několika zpožděních mají nyní dodavatelé šasí v Moto2 od GP v Mugellu k dispozici elektroniku Magneti Marelli a tu nyní testují.

Kromě Raffin mohl vyzkoušet také Alex Márquez, třetí v MS Moto2, vyzkoušet Kalex s motorem Triumph. A testují zde i testovací piloti KTM Julián Simón a Ricky Cardus s novým šasím a motorem. Pro NTS testoval v Aragónu Alex De Angelis. Chyběla značka Suter (Švýcaři staví šasí pro MV Agustu).

Na okruhu v Aragónu testovali i další týmy, jako bei diesem Test.

Přítomny byly i další týmy Moto2: Italtrans, Kiefer, Pons, RW Racing, Speed-up a Swiss Innovative Investors - všechny ale bez nových motorů Triumph.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama