Reklama

Svět je naruby: Know-how z SBK jako pomoc pro Rossiho

Pouze konstantním výkonům Valentina Rossiho může Yamaha děkovat tomu, že je zkušený Ital stále ještě ve hře o titul mistra světa. Největší problém současného motocyklu Yamaha M1 v MotoGP je dle mínění obou továrních pilotů v elektronice.

„Náš problém je v elektronice. Zatímco Honda a Ducati se během posledního roku zlepšily, tak my stagnujeme“, nadává Rossi.

Projektový ředitel Yamaha-MotogGP Kouji Tsuya se už dokonce oběma jezdcům veřejně omluvil kvůli špatné performanci M1.

Nyní by měla týmu MoviStar Yamaha v MotoGP pomoci posila z WorldSBK, kde Alex Lowes (vítězství v Brně) a Michael vd Mark (vítězný double v Doningtonu) jsou úspěšní a kde elektroniku má tým PATA Yamaha zřejmě bezproblémovou.

Už na testech v Brně byl přítomen elektronický Guru Michele Gadda a od GP Silverstone by měl být přítomen při všech zbývajících závodech MotoGP této sezóny.

Gadda má sice dosud zkušenosti pouze se šampionátem WorldSBK u Yamahy, BMW a Ducati, ale vzhledem k tomu, že elektronika motocykl Yamaha je v MotoGP a v WorldSBK hodně podobná, tak by měl tento Ital přinést nové impulsy pro tovární tým MoviStar Yamaha v projektu MotoGP.

Gadda byl rovněž u projektu Ducati v MotoGP.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama