Připadne mi, že všichni vidí Zarca jako poloboha, ale historie hovoří jednoznačně. V obou předchozích sezónách měl na začátku super dva až tři závody, pak jezdil 8-15 fleky a v posledních závodech zase vylítl na pódium. KTMka nemá na to jezdit do Top8, o tom žádná, ale Zarco jako jezdec není dlouhodobě na úrovni MM93, MV25, AD04, VR46 ani JL99 (když se dobře vyspí). Spíš ho vidím jako jezdce, co se rve s 8-12 flek v šampionátu.
Byla chyba, že šel zrovna tam, ale co nadělá. Teď má satelitní Yamahy tým, který s nimi umí a Tech3 jsou s KTM uplne ztracení... Bude zajímavé sledovat, jak se s KTM popere dál. Co se Lorenza týče, ten je taky úplně mimo. Doufám, že Zarca zachrání Moto2, jinak bude muset někam jinam (Možná WSBK, kde by to nebylo od věci - Tam beztak skončí i Petrucci, pokud Miller dostane sedačku u tovární ducati a podle počtu smlouv přijdou max 2 nováčci, jinak se bude muset smlouva u X jezdců rušit. Při nejhorším by mohl Zarco dostat Abrahámovu sedačku, jelikož letos ukázal, že na to nemá a porazil ho i Oliveira s Tech3 KTM)
Georgio ma pravdu. Zarco neni spatnej pilot, ale na Top 5 stabilne proste nema (ani s jinou motorkou) . KTM neni Yamaha, ale je pravda, ze na uplne stejnym materialu , jezdi Oliveira proste lip. Ale zase Oli si nemusi zvykat na neco jinyho, sedi na prvni mgp motorce.
Nevím, kde jste došli na to, že Oliveira jezdí líp než Zarco? Skore ze závodů je zatím 3 : 1 a o kvalifikacích se ani nebudu bavit... U Zarca je to problém zvyknout si na motorku. Navíc někdo vynesl jeho reakci, která nebyla určena pro veřejnost a vedení KTM muselo reagovat, aby nestratilo glanc. Zarco je prostě vynikající jezdec a problém je v KTM. Je to nejhorší motorka v poli, horší než Aprilia.
Nevím, zda je KTM nejhorší motorka v poli, ale Aprilia udělala pokrok. Obě tyto značky tahají jen Espargarovi - Aleix Aprilii a Paul KTM. Zarco si na KTM furt zvyká a Aprilia pro Iannoneho není to pravé. Oba jsou skvělí jezdci, ale dostali blbou motorku. Iannone byl na Suzuki skvělý a doufám, že se k ní vrátí, byť jen do nějakého satelitní týmu, pokud jej Suzuki založí. Zarco se musí vzpamatovat, jinak špatně skončí a co se Oliveiry týče, ten si zvykat nemusí, jak bylo již řečeno. V KTM se orientuje už dlouho.
To i Lorenzo je velké zklamání...
Reagovat →Připadne mi, že všichni vidí Zarca jako poloboha, ale historie hovoří jednoznačně. V obou předchozích sezónách měl na začátku super dva až tři závody, pak jezdil 8-15 fleky a v posledních závodech zase vylítl na pódium. KTMka nemá na to jezdit do Top8, o tom žádná, ale Zarco jako jezdec není dlouhodobě na úrovni MM93, MV25, AD04, VR46 ani JL99 (když se dobře vyspí). Spíš ho vidím jako jezdce, co se rve s 8-12 flek v šampionátu.
Reagovat →Byla chyba, že šel zrovna tam, ale co nadělá. Teď má satelitní Yamahy tým, který s nimi umí a Tech3 jsou s KTM uplne ztracení... Bude zajímavé sledovat, jak se s KTM popere dál. Co se Lorenza týče, ten je taky úplně mimo. Doufám, že Zarca zachrání Moto2, jinak bude muset někam jinam (Možná WSBK, kde by to nebylo od věci - Tam beztak skončí i Petrucci, pokud Miller dostane sedačku u tovární ducati a podle počtu smlouv přijdou max 2 nováčci, jinak se bude muset smlouva u X jezdců rušit. Při nejhorším by mohl Zarco dostat Abrahámovu sedačku, jelikož letos ukázal, že na to nemá a porazil ho i Oliveira s Tech3 KTM)
Reagovat →Georgio ma pravdu. Zarco neni spatnej pilot, ale na Top 5 stabilne proste nema (ani s jinou motorkou) . KTM neni Yamaha, ale je pravda, ze na uplne stejnym materialu , jezdi Oliveira proste lip. Ale zase Oli si nemusi zvykat na neco jinyho, sedi na prvni mgp motorce.
Reagovat →Nevím, kde jste došli na to, že Oliveira jezdí líp než Zarco? Skore ze závodů je zatím 3 : 1 a o kvalifikacích se ani nebudu bavit... U Zarca je to problém zvyknout si na motorku. Navíc někdo vynesl jeho reakci, která nebyla určena pro veřejnost a vedení KTM muselo reagovat, aby nestratilo glanc. Zarco je prostě vynikající jezdec a problém je v KTM. Je to nejhorší motorka v poli, horší než Aprilia.
Reagovat →Nevím, zda je KTM nejhorší motorka v poli, ale Aprilia udělala pokrok. Obě tyto značky tahají jen Espargarovi - Aleix Aprilii a Paul KTM. Zarco si na KTM furt zvyká a Aprilia pro Iannoneho není to pravé. Oba jsou skvělí jezdci, ale dostali blbou motorku. Iannone byl na Suzuki skvělý a doufám, že se k ní vrátí, byť jen do nějakého satelitní týmu, pokud jej Suzuki založí. Zarco se musí vzpamatovat, jinak špatně skončí a co se Oliveiry týče, ten si zvykat nemusí, jak bylo již řečeno. V KTM se orientuje už dlouho.
Reagovat →