Smržův předchůdce Riccardo Russo aktuálně
- Publikovno: 25.7.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Ital Riccardo Russo byl až do Misana stabilním pilotem WorldSBK za tým Guandalini Yamaha. V americkém závodě na okruhu Laguna Seca ho vystřídal český rutinér Jakub Smrž.
Tým Guandalini měl v letošní sezóně velmi obtížný začátek v šampionátu a obtížné to bylo i pro jeho pilota Riccardo Russo. 24-letý pilot trpěl tím, že jeho motocykl Yamaha YZF-R1 prostě nebyl konkurenceschopný. Nejlepšími výsledky byla dvě 12. místa v Buriramu a Donington Parku. Během závodu v Misanu pak přišlo oznámení o rozchodu s týmem Mirco Guandaliniho, který pak najal českého rutinéra Jakuba Smrže na následující fázi v Laguna Sece.
Italský jezdec Riccardo Russo se nyní vyjádřil k celé situaci: „Bylo mně řečeno, že s tímto motocyklem dojede Smrž bezproblémově v Top-10. Ale Smržovy výsledky v Kalifornii (18. a 16. a v obou závodech s velkou ztrátou na prvního) dokázaly, že problémem jsem nebyl já!“
„Jsem nadále v tréninku a žiji v naději, že se najde pro mě nějaké volné místo. Trénuji s motocyklem a v posilovně.„, říká Russo.
V týmu také panovaly hodně neobvyklé vztahy: “V Misanu jsme byli vybaveni elektronikou od Magneti Marelli, ale my jsme ji měli k dispozici jen ve warm-upu a bez jediného tréninku, takže jsme měli mnoho problémů. Před Misanem tým pořádal testy se Smržem a Massimem Roccolim a já do nich nebyl žádným způsobem zapojen„.
Na otázku, zda je italský jezdec v jednání s některými týmy a kdy by se měl vrátit do šampionátu, odpovídá Russo následovně: “Byl jsem kontaktován několika týmy včetně stájí ze ME-Superstock 1000 Agro On-Benjan-Kawasaki a TripleM Racing. Rovněž týmy z World Supersport měly zájem, ale nemyslím si, že by bylo rozumné vrátit se na motocykl o objemu 600 ccm. V této chvíli všechny nabídky zkoumám, nechci nic uspěchat, ale doufám, že se vrátím už na Lausitzringu. „
Na téma, že MS-Superbike zažívá krizi, má Russo následující názor: „Některé motocykly nemají s těmi sériovými vůbec nic společného a je zde stále více a více prototypů, tedy nejen Kawasaki a Ducati. Bylo by pochopitelně hezké mít vyváženější závody a umožnit soukromým týmům jezdit na nejvyšších pozicích, a nikoli pouze uzavírat konec závodu, ale bohužel nejsme těmi, kdo rozhodují o daných pravidlech, ale bylo by to hezké mít stejné motocykly.“
Na otázku, zda schvaluje myšlenku Carmela Ezpelety o sériových motocyklech, je odpověď Russa celkem jasná: „Ano, protože by se snížily náklady a rozdíl mezi oficiálními a soukromými týmy by byl daleko menší. Také jednotná elektronika bude dobrým řešením. "
Zdroj: corsedimoto.com
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 25.7.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“