No čekal jsem od něj krapet víc, ale popravdě asi tým a motorka letos nejsou co loni... Na druhou stranu co říct o takovém Oncu a střetu skutečnosti s očekáváním...?
V každém případě příští rok rozhodne, takovou dobu hájení jako měl Kuba on mít těžko bude...
Poté, co jsem viděl, jak se trápí Öncü, tak mi bylo jasné, že tito dva budou uzavírat pole, hlavně protože mají KTM (ale třeba takový Riccardo Rossi má Hondu u nejlepšího týmu a je mu k ničemu). Jen aby to nedopadlo zase tak, že Salač dostane konečně Hondu, ale KTM bude příští sezónu absolutně dominovat, když připravují novou motorku, tak snad Honda vývoj nezastaví.
To jsou furt jen kecy, lepší-horší...
Ve "světě" je moto3 technika plus mínus stejná, každý tým (jezdec) si dá schválit dva gear plány, nafasuje šest zaplombovaných motorů.ECU mají všichni stejnou a šasi se používá jen poslední.Výkonový upgrade MUSÍ dostat všichni jezdci značky, která upgrade přinesla. Canetova KTM je stejná jak Kubajzovo nebo Salače, jen setup a ruce jsou jiné.
Pravidla hovoří jasně, čl.2.6.4 písm.g)
Each chassis component designated as performance parts may be updated a maximum of once per season. Any updated parts must be available in sufficient quantities for immediate use by all customers
of that manufacturer at the same time, and one piece per contracted rider of any updated part must be supplied free of charge to all customers. Any additional orders of updated parts will be charged as per the manufacturer’s approved price list, in which updated parts may not exceed the price of the original part.
V češtině vyzdvihuji : Všechny aktualizované části musí být dostupné v dostatečném množství pro okamžité použití všemi zákazníky tohoto výrobce současně,..
Takže MUSÍ, ale okecávat se musí taky, že??:)
No čekal jsem od něj krapet víc, ale popravdě asi tým a motorka letos nejsou co loni... Na druhou stranu co říct o takovém Oncu a střetu skutečnosti s očekáváním...? V každém případě příští rok rozhodne, takovou dobu hájení jako měl Kuba on mít těžko bude...
Reagovat →Tým byl průměrný furt, to jen Bezzecchi minulý rok chytil slinu. Filip je na tom ale pořád lépe než Öncü nebo Ámos a R.Rossi a hlavně nepadá
Reagovat →Poté, co jsem viděl, jak se trápí Öncü, tak mi bylo jasné, že tito dva budou uzavírat pole, hlavně protože mají KTM (ale třeba takový Riccardo Rossi má Hondu u nejlepšího týmu a je mu k ničemu). Jen aby to nedopadlo zase tak, že Salač dostane konečně Hondu, ale KTM bude příští sezónu absolutně dominovat, když připravují novou motorku, tak snad Honda vývoj nezastaví.
Reagovat →To jsou furt jen kecy, lepší-horší... Ve "světě" je moto3 technika plus mínus stejná, každý tým (jezdec) si dá schválit dva gear plány, nafasuje šest zaplombovaných motorů.ECU mají všichni stejnou a šasi se používá jen poslední.Výkonový upgrade MUSÍ dostat všichni jezdci značky, která upgrade přinesla. Canetova KTM je stejná jak Kubajzovo nebo Salače, jen setup a ruce jsou jiné.
Reagovat →Ano, upgrade musí dostat všichni ostatní ale rozhodně ho NEMUSÍ dostat všichni ve stejný čas že?? :)
Reagovat →Pravidla hovoří jasně, čl.2.6.4 písm.g) Each chassis component designated as performance parts may be updated a maximum of once per season. Any updated parts must be available in sufficient quantities for immediate use by all customers of that manufacturer at the same time, and one piece per contracted rider of any updated part must be supplied free of charge to all customers. Any additional orders of updated parts will be charged as per the manufacturer’s approved price list, in which updated parts may not exceed the price of the original part. V češtině vyzdvihuji : Všechny aktualizované části musí být dostupné v dostatečném množství pro okamžité použití všemi zákazníky tohoto výrobce současně,.. Takže MUSÍ, ale okecávat se musí taky, že??:)
Reagovat →