Komentáře k článku Randy Krummenacher: Nejen o paddocku MotoGP zpět na článek →

  • Nepřihlášený Filla Sobota 08.října 2016, 11:11

    Superbiky netáhnou takový davy. V rychlosti to není. Každej chce vidět ty nejrychlejší, nejdražší stroje a jzdce a ne nějaký druholigový borce. Co by ale kdejakej jezdec od nás, dal za sezonu v tý druhý lize! Jedinej Smrž tam zatím něco předvedl a zatím to nevypadá, že bude mít rovnocennýho náhradníka.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Kubat Sobota 08.října 2016, 18:11

    Je problem v tom, ze v sbk nyni neni zadna top star. Od doby co opustili kolotoc biaggi a checa je to s kvalitou a pritazlivosti zavodu na stiru. Jony rea nebo tom sykes jsou pravoverni superbikeri, ale tu auru hvezd proste nemaji. A nicky at je jaky chce bourak, tak davy nepritahne... Chtelo by to toho rossiho, ale to se asi nestane

    Reagovat
  • Bosso Sobota 08.října 2016, 18:30

    Přesně tak, Guintoli se stal mistrem světa 2014, ale úplně normální fanoušci sportu toto jméno vůbec neznali. Biaggi byl úplně jiný kalibr, návštěva na závodech v Brně v seriálu WorldSBK byla odvislá i od něho. Jsem přesvědčen o tom, že pokud by se WorldSBK vrátil na Masarykův okruh (stále se o tom jedná), tak bez Biaggiho už nikdy 66 000 diváků nepřijde. Samozřejmě, že důvodem tehdejší velké divácké kulisy (2007/2012) byl i Jakub Smrž, rovněž na něho pár tisíc fanoušků přišlo.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Filla Neděle 09.října 2016, 00:13

    Ale máme tam přece naši exMGP star- Abáju.

    Reagovat
  • Nepřihlášený jerez Pondělí 24.října 2016, 08:00

    Teda nevim kde Krummenacher vzal ze WSBK jezdi v Jerezu rychleji nez MotoGP :D
    Kvalifikace:
    MotoGP - Rossi 1'38.736, a to nemaji kvalifikacni gumy
    WSBK - Sykes 1'39.190, na gume co vydrzi 1-2 kola?
    Zavod:
    MotoGP - Rossi 1'40.090, celkem 27 kol za 45'28.834 (v prumeru 1 kolo za 1'41.068)
    WSBK1 - Sykes 1'41.467, celkem 20 kol za 34'08.161 (Davies - v prumeru 1 kolo za 1'42.408)
    WSBK2 - Davies 1'41.492, celkem 20 kol za 34'20.026 (v prumeru 1 kolo za 1'43.001)

    Jiste, jede se v jinem obdobi (pocasi), ale i tak. Jerez je jeden z kratsich a pomalejsich okruhu takze tam ten rozdil bude jeden z nejnizsich (jeste se muze srovnat Misano, nebo Aragon (pokud ma identicke usporadani trati), Katar...).
    Souhlasim vsak s tim ze ten rozdil neodpovida nakladum :)
    Ja bych spis zavedl aby v MotoGP nebyl rozdil v technice mezi tovarnou a privatnim tymem - pokud neco tovarna nasadi, musi mit jejich privatni tym moznost to tez pouzit.
    Chapu ze by se tovarny bali ze jejich draze placene "hvězdy" muzou byt pojezdeny nekym mene "hvezdnym". Zase na druhou stranu si tovarny muzou dovolit zaplati nejlepsi techniky...

    Ale zpatky k WSBK, TOP jezdci maji take samozrejme uroven, ovsem dal to je pak nastejno, za temi nejlepsimi jezdi ti co umi a mohou si to dovolit zaplatit (vlastni, sponzori) do 1-2 sec. To uz je v zavode poradny rozdil.
    A pak tam jezdi ti jemz to nekdo zaplati a nemaj tam vykonove co delat, vsichni nad 2 sec. ztraty na 1 kolo.
    Asi to vzhledem k "politice a byznysu" taky nebude uplne tak nejcistsi jak se Randy snazi ukazat.

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama