Reklama

Randy de Puniet: Za LCR v MotoE

Bývalý francouzský pilot MotoGP Randy de Puniet pojede v Thajsku motocykl Red Bull-KTM a 2019 se v rámci World-MotoE vrátí permanentně k aktivnímu závodnímu sportu nazpět.

Závodní seriál «FIM Enel MotoE World Cup» láká řadu bývalých skvělých jezdců z předčasné jezdecké penze. Aktuálním případem je Francouz Randy de Puniet, který nejdříve závodil v továrním týmu Kawasaki-MotoGP a později v letech 2008 až 2010 za satelitní tým Hondy LCR. To byl ale jeho první návrat do týmu Lucia Cecchinella, neboť 2003 a 2004 závodil de Puniet za tento tým s motocyklem Aprilia v MS 250-tek a vyhrál také čtyři vítězné závody v MS 250 ccm.

2011 až 2013 absolvoval tento Francouz své poslední 3 sezóny v «premier class» za tým Ducati Pramac a u Aspara Martineze na CRT-Aprilia. Pak začal testovat 2016 rakouský KTM a rovněž se spolupodílel od 2014 na vývoji tovární Suzuki GSX-RR.

Legendární jistě zůstane v čase jeho závodění v MotoGP u LCR také «One-Event-Sponsoring» mužského magazínu Playboy na kapotáži zákaznického motocyklu LCR-Honda.

A nyní se znovu naskytla možnost spolupráce s týmovým majitelem Luciem Cecchinellem. Randy de Puniet pojede příští rok celkem pět závodu World-MotoE.

Ani nyní ale De Puniet nezahálí: 37-letý je nejen televizním expertem v kabině Eurosport-France pro kubaturu MotoGP, ale také místo zraněného Miky Kallia testovacím pilotem KTM, takže třeba tento týden testoval nové komponenty rakouské továrny na sezónu 2019 v Aragónu.

Při premiéře MotoGP v Thajsku (7.10.) nahradí v továrním týmu KTM zraněného Pola Espargaró na motocyklu Red Bull-KTM, možná ještě 21. října v japonském Motegi.

Kromě toho závodí v MS EWC: Při závodě Bol d’Or startoval za tým SRC Kawasaki, v 8h Suzuce pak v týmu HRC.

Randy de Puniet má na svém kontě dvě pódiová umístění v kubatuře MotoGP: Druhý skončil v Motegi 2007; třetí pak v Doningtonu 2009.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama