Rabat zůstává v MotoGP
- Publikovno: 1.8.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Tito Rabat prodloužil svou smlouvu u týmu Reale Avintia o další dva roky. Ale s kterým motocyklem pojede? Ducati, Aprilia nebo Suzuki?
Španěl Tito Rabat měl sice nabídku od továrního týmu Kawasaki KRT do MS-Superbike, kde měl nahradit Leona Haslama. Ale nakonec se mistr světa Moto2 z roku 2014 rozhodl jinak, prodloužil dvouletou smlouvu s týmem Ducati Reale Avintia Racing.
Ostatně místo u Kawasaki KRT je víceméně po neděli obsazené, Kawasaki po vítězství při 8-hodinovce v Suzuce - teprve druhé v historii této továrny vůbec - nemá důvod Leona Haslama někým nahradit.
Týmový majitel Raúl Romero má ale dalekonosné plány na následující sezóny. Romero je majitelem firmy Esponsorama v Andoře, tedy firmy která provozuje závodění této stáje v MotoGP. A má skvělý vztah s rodinou firmou Papá Rabat, která naopak má řadu obchodů se zlatnictvím a se šperky po celém Španělsku.
Ačkoliv Ducati vychází z toho, že Avintia Racing by nadále zůstal zákaznickým týmem Ducati, tak Romero ve svém ambiciozním projektu uvažuje spíše o značkách Suzuki nebo Aprilia.
Současní jezdci Rabat a Abraham závodí letos s nejstaršími motocykly ve 22-členném startovním poli MotoGP, neboť mají k dispozici motocykly Ducati GP18.
Rabat se dlouho letos nemohl po těžkém pádu v Silverstone 2018 dostat do tempa, ale v Katalánsku a na Sachsenringu se mu podařilo dojet na 9., resp. 11. místě a se 14 body je v MS na 19. pozici.
Romero momentálně jedná s jedním novým sponzorem, který by měl do týmu přinést dostatek peněz, aby piloti Avintia Racing mohli mít k dispozici nejnovější závodní motocykly a nikoliv stroje rok staré.
Očima potřebných peněz: Pokud by chtěl Romero dát Rabatovi na rok 2020 nejnovější model motocyklu Ducati GP20 (což je zakotveno v nové smlouvě mezi Romerem a Rabatem) - jako to funguje v případě týmu Pramac třeba u Millera nebo Bagnaii, tak musí za pronájem zaplatit částku 2,2 až 2,5 milionu Euro.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 1.8.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Na čele YART Yamaha
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
Další z rubriky
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- 14.4. - Ódu na motocyklové závody vyhrál Viňales
- 14.4. - Wild card pro Pedrosu a Pola Espargara
- 14.4. - Lin Jarvis opustí po sezóně Yamahu a paddock MotoGP
- 13.4. - Maverick Viňales vyhrál suverénně Sprint v Austinu
- 13.4. - Pole Position si vyjel Maverick Viňales, Acosta druhý!