Nejnovější články
- včera - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
- 21.4. - Nedělním vítězem Toprak před Bautistou a Gardnerem
- 21.4. - Vítězství lokalmatadora van Straalena, 27. Vostatek
- 21.4. - Stejně jako včera vyhrál Mogeda, 3. Svoboda
Další z rubriky
- 19.4. - Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu
- 18.4. - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- 14.4. - Ódu na motocyklové závody vyhrál Viňales
- 14.4. - Wild card pro Pedrosu a Pola Espargara
- 14.4. - Lin Jarvis opustí po sezóně Yamahu a paddock MotoGP
- 13.4. - Maverick Viňales vyhrál suverénně Sprint v Austinu
Zajímavé. Být jim, bral bych to. Je to hodně zkušený a sympatický jezdec, ale v MotoGP se ztratil a 9. místo z Katalánska byla “náhoda”. Jen aby to nebylo jako s Bautistou, že by si Reu natřel na chleba :D Baldassari by se v MotoGP asi neztratil, nicméně dělá hodně chyb, stejně jako Gardner. Gardner by tam zřejmě přišel, kdyby se spojili se SÁG.. Díky za info
Reagovat →A co bude s Toprakem?
Reagovat →Jak už jsem psal: Toprak by měl s dalším továrním motocyklem Kawasaki zůstat ve svém současném týmu: http://www.motoforum.cz/sport/co-bude-dal-s-toprakem-razgatliogluem-/
Reagovat →No, nevím, ale na roštu měly (a jsou) být ducny 3 x 2019, a 3x 2018 , tak kde by ji Rabat vzal? Jinak si myslím, že by to pro něj nebylo vůbec špatný, jít do kawasaki.
Reagovat →Souhlas. Lepší jezdit ve WSBK sem tam na bedně než se v MotoGP radovat z jednoho bodu. Avintia na tom je finančně špatně a potřebuje platící jezdce, než přejde třeba k Suzuki (2021?). Jako kolega pro Reu by byl ideální - Na špici by nejezdil a jedná se o hodně klidného jezdce.
Reagovat →Myslím, že rozdíl mezi Jonathanem a jím by byl propastný pro Kawasaki. Haslam je top jezdec a tovární motorku si zaslouží. Když už by se tam měl "nacpat" španěl tak zkušenosti má Fores, Ramos a Torres.
Reagovat →“Ramos” - Tím myslíš koho ? Jinak Forés půjde na 90% do Moriwaki Honda ve WSBK, Torres je v “ne moc kvalitním týmu”, ale lepší než nic.
Reagovat →Roman Ramos - 99 startů v WSBK, ještě vloni stabilní jezdec šampionátu WorldSBK
Reagovat →Díky, no nevím. Za 3 roky žádná bedna, ani top 5 a jen párkrát top 10, jinak 11-15. místo skoro furt, nicméně ještě bych ho neodepisoval, ale kandidátů je spousta. O vstupu do wsbk se spekuluje u jezdců Barbera, Bridewell, Redding, Forés, Krummenacher, Caricasulo, Cluzel, Rabat atp ... bude z čeho vybírat, ale priorita je, aby tam bylo více jezdců a pole by bylo vyrovnanější. Největší šanci mají již zmínění Forés, Rabat a Redding. Ještě Michele Pirro by se rád dostal na světlo, jelikož o CIV v podstatě nikdo neví a ve WSBK by určitě uspěl (2. Barni Ducati zřejmě).
Reagovat →No dobře, ale Bautista taky nic moc historie v MotoGP: Od 2010 v MotoGP, za celou dobu 3x Top-3, naposled 2014! A teď s výjimkou Rey nemá ve WorldSBK prakticky žádného soupeře...!
Reagovat →Přesně tak. Většina fanoušků se už další sezóny WSBK nemůže dočkat. Jistě - Tato je revoluční (nová Ducati, tovární BMW a Honda, odchod MV Agusty a Aprilie, příchod Bautisty atd), nicméně Dorna chce od týmů moc peněz, které návštěvnosti zdaleka neodpovídají. Doufejme, že slevní a že WSBK opět navýší na atraktivitě. Změny několika tratí by taky nebyly od věci, zejména na Buriram či Qatar v podstatě nikdo nechodí.
Reagovat →Nepřihlášený Georgio88 k Reovi Turek nechce, ví proč, k němu nechce skoro nikdo... S tovární motorkou v současném týmu pro něj lepší. Byla by prdel, kdyby Rabat prohnal Reu ale ten to myslím nedovolí...
Reagovat →No zrovna Honda je ve WSBK jen pro ostudu.Bohužel.
Reagovat →