Reklama

Puccettiho plán B se jmenuje Eugene Laverty

33-letý Ir Eugene Laverty je «B» plánem Kawasaki, pokud Toprak Razgatlioglu půjde k Yamaze: Tým Puccetti by tovární motocykl ZX-10R nechal pilotovat ex-vícemistra světa a ten by zde spolupracoval s Philem Marronem, s kterým ho pojí 10-letá spolupráce jako s hlavním technikem.

Eugene Laverty je tedy plánem «B» továrny Kawasaki v případě, že se Toprak Razgatlioglu rozhodne odejít k Yamaze. Vedle - čeká se na oficiální potvrzení - Leona Haslama spolu s nedotknutelným Jonathanem Reou by se 33-letý Ir stal členem týmu Puccetti a užíval si tak statusu třetího továrního pilota této japonské značky.

Toprak je v současné době hlavním přestupovým želízkem na rok 2020. Jeho manažer Kenan Sofuoglu hovoří o velmi časově brzké dohodě s Yamahou, což by byla reakce na «nedostatek respektu», který projevil Kawasaki Racing Team při závodě Suzuka 8 Hours vůči 22-letému Turkovi, kde byl pouze jako náhradník za Reu a Haslama a v závodě samotném neodjel ani 1 kolo.

Toprak by tak doplnil sestavu továrního týmu Yamaha spolu s už potvrzeným Michaelem van der Markem v oficiálním továrním týmu. Situace «podporovaných» týmů je také rovněž téměř nastíněna: V GRT se očekává potvrzení Sandra Corteseho a příchod Federica Caricasula z WorldSSP - místo Melandriho. Zatímco v týmu Ten Kate by se mohl připojit k francouzskému jezdci Lorisi Bazovi švýcarský pilot Randy Krummenacher .

Příchod Eugenia Lavertyho do Puccetti Kawasaki by také znamenal jeho setkání s Philem Marronem, který byl jeho důvěryhodným technikem celých deset let. Marron, který nyní pracuje s Toprakem, se těší největší vážnosti u Japonců a byl jedním z architektů vzletu tureckých talentů.

V tomto případě by sestava tří továrních pilotů Kawasaki: Rea, Haslam a Laverty měla na svém kontě celkem 98 vítězných závodů v šampionátu WorldSBK.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama