Pruestel GP v úvodu výborně: 4. Kornfeil, 13. Salač
- Publikovno: 6.7.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Deset kilometrů západně od Chemnitzu leží mezi idylickými vesnicemi a lesy jeden z nejtradičnějších okruhů na světě - Sachsenring. A do letošního ročníku «HJC Helmets Motorrad Grand Prix Deutschland» nemohl tým Redox PrüstelGP vystartovat lépe.
Před méně než týdnem připravili u «zeleného stolu» Jakuba Kornfeila o vítězství v závodě, díky hodně diskutovatelné «Long-Lap-Penalty» byl 26-letý Čech odmávnut pouze na třetím místě. V FP1 dalšího závodu, kterým je HJC Helmets Motorrad Grand Prix Deutschland ale pokračoval český jezdec tam, kde v Assenu přestal. A bylo to především díky jeho jezdeckému umění, vždyť jeho Top Speed 211,2km/h na Sachsenringu je o 5,5km/h za nejrychlejším McPheem.
Překvapením úvodního dne ale byl letošní Rookie Filip Salač. 17-letý Čech totiž ztrácí pouhých 0,634 sekundy a tak se po pátku nachází na přímé postupové pozici do Q2, když je 13. a postupuje z přehledu časů Top-14 a další čtyři se potom kvalifikují z Q1.
Top 10 kombinované časy po FP1 & FP2:
1. Ayumu Sasaki (Petronas Sprinta Racing) – 1:26.526
2. Raul Fernandez (Sama Qatar Angel Nieto Team) + 0.065
3. Marcos Ramirez (Leopard Racing) + 0.257
4. Jakub Kornfeil (Redox PrüstelGP) + 0.286
5. Kaito Toba (Honda Team Asia) + 0.288
6. Aron Canet (Sterilgarda Max Racing Team) + 0.383
7. Alonso Lopez (Estrella Galicia 0,0) + 0.443
8. John McPhee (Petronas Sprinta Racing) + 0.500
9. Romano Fenati (VNE Snipers) + 0.506
10. Dennis Foggia (SKY Racing Team VR46) + 0.553
A dále:
13. Filip Salac (Redox PrüstelGP) + 0.634
Jakub Kornfeil #84: „Dnes jsme od samotného začátku byli hodně rychlí. Měli jsme dobrou volbu pneumatik a také motocykl fungoval dobře. Udělali jsme několik změn proti Assenu, například převody a také některé jiné maličkosti, které jsou potřeba pro tento okruh. Ačkoliv jsme hodně vpředu, tak máme problémy se zadní části motocyklu. Je hodně neklidný a my nevíme, zda je to pneumatikami nebo tlumiči. Musíme během FP3 zjistit, v čem je problém. Naším cílem zůstává Pole Position a jeho zisk je pro nás reálný. Tento víkend je pro náš tým a sponzory hodně důležitý“.
Filip Salac #12: „Jako vždy jsme v prvním volném tréninku začali nastavovat motorku a to se dnes docela podařilo. Na konci tréninku jsem s novými pneumatikami zajel sedmý nejlepší čas a pro mě to byl nejlepší volný trénink z celého roku. Bylo to super, měl jsem malou ztrátu, takže jsem byl spokojený. Ve druhém tréninku bylo mnohem tepleji, trať měla kolem 45°C a jsem rád, že jsem trénink dokončil na 10. místě. Nejlepší čas jsem zajel v šestém kole, kdy moje pneumatika úplně nefungovala. Na zítra budeme dělat menší změny a doufám, že to pomůže. Budu dělat vše pro to, abych měl zítra co nejlepší výsledky a rovnou se dostal do druhé části kvalifikace.“
- Přidat komentář +
- Publikováno: 6.7.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- 24.4. - Začalo letošní MS-Side
- 24.4. - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“