Je tam drobná chybka. Kalliovci nepojedou R1,ale R6.
Co se moto2 týče, rád bych se zase jednou dočkal opravdového mistrovství světa motocyklů. Tyhle pseudoznačky a k nim KTM s motorem Honda (za rok Triumph) s tak rozdílnými výsledky v cíli a cenou blízkou výletu do vesmíru mi nějak nejdou přes pysky.
Koncept je dobrý, závody prototypových rámů v ceně 50.000 - 80.000 € a jednotného motoru pro všechny. Kosmicky drahé si to udělaly týmy částečně samy...
A3- Vysoká cena dvoutaktů byla oficiálním důvodem, proč Dorna nastolila nová pravidla. Pokud to dělají drahé týmy, jsou chybně nastavená pravidla.
Bosso: :)
Je tam drobná chybka. Kalliovci nepojedou R1,ale R6. Co se moto2 týče, rád bych se zase jednou dočkal opravdového mistrovství světa motocyklů. Tyhle pseudoznačky a k nim KTM s motorem Honda (za rok Triumph) s tak rozdílnými výsledky v cíli a cenou blízkou výletu do vesmíru mi nějak nejdou přes pysky.
Reagovat →-> Zahradník: Co bys chtěl, jeto přeci MADE BY DORNA... záruka "kvality". ;)
Reagovat →Koncept je dobrý, závody prototypových rámů v ceně 50.000 - 80.000 € a jednotného motoru pro všechny. Kosmicky drahé si to udělaly týmy částečně samy...
Reagovat →To Zahradník: Děkuji za upozornění, už jsem to opravil.
Reagovat →A3- Vysoká cena dvoutaktů byla oficiálním důvodem, proč Dorna nastolila nová pravidla. Pokud to dělají drahé týmy, jsou chybně nastavená pravidla. Bosso: :)
Reagovat →