Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- 18.4. - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 20.1. - Northern Talent Cup 2024: Letos bez Čechů
- 19.1. - Michek s týmem Orion vybojovali magické 10. místo na Dakaru!
- 19.1. - Ricky Brabec vyhrál Dakar Rallye 2024
Za Lutecu rozhodne ubudlo pretekárov, takže otázka toho, či šiel šampionát nahoru je sporná. Dôvodom bolo, že bolo hrozne zvýšené štartovné a štartovky nikdy nedosiahli počty ako za agentúry Slovakia Racing. Čo sa týka Live Timingu, ten fungoval už za slovenského promotéra (osobne som to presadil ako nutnosť a práve vtedy bolia zahájená spolupráca s maďarskou časomeračskou spoločnosťou). A prečo skončil Lutec? A prečo Slovakia Racing? A prečo to išlo dole vodou? Lebo je tam stále jeden pán z Rakúska, volá sa Martin Hejduk a je to človek, ktorú postupne tento šampionát vedie do hrobu. Došlo to postupne aj jeho spolupracovníkom, takisto Lutecu a podobne.
Reagovat →No k tomuto šampionátu a kolem něho se navazujících akcí se v poslední době váže více negativních než pozitivních záležitostí: Vzpomeňme 2017 šampionát MOTOCh, ten se skončil v červenci téhož roku (v polovině sezony), kdy ředitel šampionátu Peter Šurina (Slovakia Racing) prohlásil: "Nedočkali sme sa potrebnej podpory". Ale to je v podstatě jedno! Zarážející je, že Alpe Adria Championship (zároveň MM ČR) se jezdí všude jinde, než hodně sporadicky v Mostě a vůbec ne v Brně. Takže se dá z toho vyvodit: Tento šampionát není vůbec řízen profesionálně, nýbrž hodně amatérsky. Podívejme se na IDM, to přes všechny problémy funguje a maximálně jednou se jede mimo území Německa.
Reagovat →Je to presne tak ako píšeš. A nejako nemám vieru, že by sa to v budúcnosti malo pohnúť k lepšiemu...
Reagovat →Prostě se na tom nedá vydělat a všichni co to zkusili a měli plán tak počítali se ziskem a ten není. Není to v TV nechodí diváci a média se taky nepretrhnou. Jednotlivé země si na AAC léčí svou neschopnost udělat vlastní mistrak. Cesta je ve spolupráci logických partnerů tj SMF AUTOKLUB Polský svaz a Maďaři. Nějaké to mezinárodní mistrovství na pěti okruzích. Ez vsehoschopnych Rakušanů a Iráku. Orisek bude ta TV a s ní generální partner.
Reagovat →Oprava.. bez Rakušanů Italů..
Reagovat →Souhlas předchozími příspěvky. Jen si myslím, že se mohla využít popularita silnice díky našim závodníkům v MOTOGP a nabídnout závody České Televizi. Ta vysílá mnohdy hodně okrajové a poněkud zvláštní sporty a je i reálné, že by po mistráku republiky sáhla. Ale, jak se píše výše, musel by tam být ten český okruh!!!
Reagovat →To Roman: Česká televize za to chce peníze, stejně jako Nova a jiné komerční televize. Nyní vlastní (koupil je) přenosová práva Karel Abraham sr. a musíme být rádi, že se to aspoň přenáší...Jednou jsem jednal s tehdejším šéfem Sportu v ČT ohledně přenosů WorldSBK a suma, kterou za to chtěla ČT zaplatit od potencionálního zájemce (bylo to v době největší slávy Jakuba Smrže) mně doslova vyrazila dech.
Reagovat →Je to "easy"... , každý to může dělat. Aple Unie po tom hned skočí. Stačí s nimi jen podepsat smlouvu na 3-5 let... a mít na prdeli pár set tisíc euro. 😃 Každej závod je asi tak - 30tis. € takže pohoda. Ríšo, kousni se a rozjeď to, máš super šanci..., SH je pryč a Hejduk bude rád, že našel někoho, kdo má vatu! 💪🏻
Reagovat →