Reklama

Pre Sachsenring Moto3: Joan Mir stále lídrem této kubatury Hlavní obrázek k článku: Pre Sachsenring Moto3: Joan Mir stále lídrem této kubatury

Přestože dojel lídr šampionátu Moto3 Joan Mir v Assenu až na 9. místě, tak v šampionátu nadále vede. A jelikož vede o 30 bodů, tak jím zůstane Španěl i do letní přestávky.

Za Mirem je druhý nizozemský vítěz a jeho krajan Aron Canet, další 2 body ztrácí Ital Romano Fenati. Top-5 kompletují další zástupce Pyrenejského poloostrova Jorge Martin a skotský jezdec John McPhee. Na něm se nejlépe ukazuje, jak důležitým elementem je závodní technika: Vloni skončil s motocyklem Mahindra/Peugeot celkově v MS na 22. místě a kde je letos...? Následuje Fabio Di Giannantonio - všichni jmenovaní s motocykly Honda NSF250RW a teprve na P7 je nejlepší jezdec s motocyklem rakouské továrny, kterým je Andrea Migno. Jeho značkoví kolegové Marcos Ramirez a Juanfran Guevara, stejně jako hodně velké zklamání této sezóny Enea Bastianini (Honda) pak kompletují Top-10.

Místo zraněného Itala Antonelliho pojede v týmu Aki Aja ex-mistr světa #52 Danny Kent s KTM RC 250 GP. Zraněného Alberta Arenase opět nahradí #31 Raul Fernandez s motocyklem Mahindra. A s wild card uvidíme už tradičně jednoho pilota domácího týmu Freudenberg Racing, tím bude letos #77 Tim Georgi.

Co se týká našeho Jakuba Kornfeila - ten je stále nejlépe umístěný jezdcem v tabulce MS, který řídí motocykl Mahindra - tak se v jeho okolí udály dvě podstatné věci: Továrna Mahindra oznámila definitivně odchod z MS - po skončení sezóny 2017...To v praxi znamená, že se prakticky už nedá očekávat nějaké vylepšení techniky pro našeho pilota! Po Assenu skončil s okamžitou platností týmový manažer závodní stáje Peugeot MC Saxoprint Terrell Thien (48). Jeho roli před domácím závodem tohoto týmu převzal obchodní ředitel firmy Prüstel GP Florian Prüstel. A není žádným tajemstvím, že nové vedení této německé stáje už intenzivně jedná s KTM: Je jasné, že bez Peugeotu bude stát závodní materiál na sezónu 2018 minimálně o 350.000 Euro více! „Na tento scénář jsme už připraveni. Pracujeme na něm jeden až dva měsíce. Jsme schopni přinést do týmu dalších 350.000 Euro“, říká na toto téma Ingo Prüstel.

Moto3™ World Championship 2017 - stav šampionátu

01- Joan Mir – Leopard Racing – Honda NSF250RW – 140 bodů
02- Aron Canet – Estrella Galicia 0,0 – Honda NSF250RW – 110
03- Romano Fenati – Marinelli Rivacold Snipers – Honda NSF250RW – 108
04- Jorge Martin – Del Conca Gresini Moto3 – Honda NSF250RW – 89
05- John McPhee – British Talent Team – Honda NSF250RW – 83
06- Fabio Di Giannantonio – Del Conca Gresini Moto3 – Honda NSF250RW – 80
07- Andrea Migno – Sky Racing Team VR46 – KTM RC 250 GP – 78
08- Marcos Ramirez – Platinum Bay Real Estate – KTM RC 250 GP – 63
09- Juanfran Guevara – RBA BOÉ Racing Team – KTM RC 250 GP – 54
10- Enea Bastianini – Estrella Galicia 0,0 – Honda NSF250RW – 49
11- Nicolo Bulega – Sky Racing Team VR46 – KTM RC 250 GP – 41
12- Philipp Öttl – Südmetall Schedl GP Racing – KTM RC 250 GP – 30
13- Darryn Binder – Platinum Bay Real Estate – KTM RC 250 GP – 29
14- Jules Danilo – Marinelli Rivacold Snipers – Honda NSF250RW - 27
15- Tatsuki Suzuki – Sic 58 Squadra Corse – Honda NSF250RW – 23
16- Gabriel Rodrigo – RBA BOÉ Racing Team – KTM RC 250 GP - 17
17- Bo Bendsneyder – Red Bull KTM Ajo – KTM RC 250 GP - 17
18- Niccolo Antonelli – Red Bull KTM Ajo – KTM RC 250 GP – 16
19- Livio Loi – Leopard Racing – Honda NSF250RW – 15
20- Ayumu Sasaki – SIC Racing Team – Honda NSF250RW – 15
21- Adam Norrodin – SIC Racing Team – Honda NSF250RW – 6
22- Kaito Toba – Honda Team Asia – Honda NSF250RW – 6
23- Danny Kent - Red Bull KTM Ajo – KTM RC 250 GP – 6
24- Jakub Kornfeil – Peugeot MC SaxoPrint – Peugeot GP3-17 – 5
25- Nakarin Atiratphuvapat – Honda Team Asia – Honda NSF250RW - 3
26- Marco Bezzecchi – CIP – Mahindra MGP3O - 3
27- Lorenzo Dalla Porta – Mahindra Motard Aspar – Mahindra MGP3O - 2
28- Tony Arbolino – Sic 58 Squadra Corse – Honda NSF250RW – 2
29- Albert Arenas – Mahindra Motard Aspar – Mahindra MGP3O - 2
30- Maria Herrera – AGR Team – KTM RC 250 GP – 1



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama