Reklama

Orelac Kawasaki se Scheibem?

Poslední náznaky vedou k tomu, že v MS-Superbike 2020 uvidíme poprvé ve startovním poli dva stabilní piloty z Jižní Ameriky. Potom, co se nový tým v šampionátu Motocorsa Ducati dohodl s Tatim Mercadem, tak se Orelac Kawasaki zřejmě postará o hodně velké překvapení.

Španělský tým Orelac Kawasaki v uplynulých měsících vydával řadu rozporuplných zpráv, co se týkalo závodění v MS-Superbike.

Mimochodem týmový šéf José Calero, jehož příjmení pozpátku je vlastně název týmu, tedy Orelac, jednou tvrdil, že 2020 budou v šampionátu pokračovat a jindy zase, že už v příští sezóně závodit nebudou.

Spolupráce s renomovaným týmovým manažerem Giuliem Bardim byla ukončena, místo něho nastoupil majitelův syn Nacho Calero, který dosud závodil v kubatuře MS-Supersport.

V MS-Supersport bude tým Orelac spolupracovat s Rookiem Canem Öncüem, ten obdrží identický závodní materiál jako Lucas Mahias a Philipp Öttl, tedy jezdci továrního týmu Kawasaki. Öncü vzal hlavního sponzora «Turkish» k Orelacu, tým se představí pod jménem «Turkish Racing».

Mezitím se prozradilo, že Orelac bude pokračovat i v MS-Superbike, i když pouze s jedním pilotem.

Dosavadní jezdec Tati Mercado odešel do nového týmu Motocorsa Ducati, zatímco Orelac se zřejmě dohodl s Chilanem Maxem Scheibem.

Pokud opravdu dojde k dohodě, tak poprvé v historii šampionátu budou stabilními jezdci dva Jihoameričané. A to zas tak velké překvapení není, neboť v příštím roce se finále šampionátu bude konat v argentinském San Juanu, začátkem října 2020.

Scheib se mezinárodně prosadil v šampionátu Superstock-1000-Cupu, v zatím 19 závodních jízdách dojel devětkrát v Top-3 a 2018 skončil celkově s motocyklem Aprilia třetí. Vyhrál závod této kubatury na Masarykově okruhu v Brně (na mokru).

V MS-Superbike absolvoval 24-letý Chilan zatím pouze 3 závody, 2018 jako náhradník v týmu MV Agusta s nejlepším výsledkem P13 v první argentinské jízdě.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama