Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Ferrari zůstává u Gresiniho
24-letý Ital Matteo Ferrari, letos třetí a celkový vítěz šampionátu World Moto-E z roku 2019, zůstává v týmu Gresini i na sezónu 2022 a pokusí se tak zopakovat úspěch z první sezóny tohoto šampionátu.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 25.11.2021
- Zařazeno v:
Eric Granado za LCR
Dvojici týmu LCR MotoE vytvoří stejně jako letos Miguel Pons a nově angažoval majitel týmu Lucio Cecchinello čtvrtého jezdce z letošního šampionátu Erica Granada.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 23.11.2021
- Zařazeno v:
Pons Racing v MotoE už zná sestavu na rok 2022
Dvojnásobný šampion MotoE - tedy Jordi Torres zůstává ve svém dosavadním týmu Pons Racing - HP Pons 40 i na sezónu 2022. Ale už je znám i jeho nový týmový kolega.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 26.10.2021
- Zařazeno v:
MotoE: Od 2023 místo Energica pojede Ducati
Jednotné motocykly v kubatuře MotoE tedy v «FIM Enel MotoE World Cupu» které byly italské stroje «Energica» od firmy Energica Ego Corsa, budou od sezóny 2023 nahrazeny motocykly Ducati.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.10.2021
- Zařazeno v:
Jordi Torres zůstává v MotoE
Dvojnásobný vítěz World Cupu kubatury MotoE Španěl Jordi Torres se bude muset i v příští sezóně 2022 spokojit se závoděním v tomto šampionátu, eventuální přestup do MS-Moto2 zůstává pouze tichým přáním.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 19.10.2021
- Zařazeno v:
Torres obhájil titul šampiona MotoE
O letošním titulu šampiona MotoE se rozhodovalo ve finálovém závodním víkendu v Misanu a nakonec titul obhájil po dramatickém průběhu Španěl Jordi Torres.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 20.9.2021
- Zařazeno v:
Vítězem Moto-E Miguel Pons
Třetí závod WorldCupu MotoE se stal kořistí Miquela Ponse. Smůlu měl Polesetter Eric Granado, který musel do závodu odstartovat z boxové uličky a pak ještě havaroval.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 7.6.2021
- Zařazeno v:
MotoE vyhrál Granado, lídrem zůstal Zaccone
Nejrychlejší jezdec ve startovním poli elektrických motocyklů se konečně dočkal zaslouženého vítězství, Erica Granada doplnili na stupních vítězů Mattia Casadei a Alessandro Zaccone, který tak uhájil pozici lídra.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 17.5.2021
- Zařazeno v:
Šampionát MotoE vede Zaccone
Po španělském Jerezu pojedou letos podruhé o mistrovské body ve francouzském Le Mans také piloti s jednotnými elektrickými motocykly Energica.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.5.2021
- Zařazeno v: