Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Jablko nepadá daleko od stromu
Jablko nepadá daleko od stromu – to sice neplatí pro všechny syny úspěšných závodníků, ale určitý talent všichni «do vínku» získali.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 31.12.2018
- Zařazeno v:
Marquez & Lorenzo: Nejsilnější duo v historii?
Příští rok pojedou v továrním týmu Repsol Honda společně Jorge Lorenzo a Marc Márquez a média hovoří o tom, že je to nejsilnější duo v historii mistrovství světa silničích motocyklů!
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 31.12.2018
- Zařazeno v:
Abraham: Body jsou povinností
2019 pojede Karel Abraham za Reale Avintia Racing Team, kde bude pilotovat Ducati GP18. Už nyní se 28-letý český jezdec - po hodně těžké sezóně - těší na sezónu 2019.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 30.12.2018
- Zařazeno v:
Čtenáři deníku Marca: 1. Marquez, 24. Rossi
Čtenáři populárního španělského deníku «Marca» určili v anketě nejlepšího pilota MotoGP za uplynulou sezónu jako vítěze Marca Marqueze, Valentino Rossi se umístil poslední, na 24. místě.
- čtěte dále »
- 11 Přidejte komentář
- Publikováno: 30.12.2018
- Zařazeno v:
Jaké je tajemství úspěchu MotoGP?
Většina expertů má jasno: Mistrovství světa MotoGP prezentuje už řadu let nejlepší motocyklové závody na světě. A proč tomu tak je?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 30.12.2018
- Zařazeno v:
Marc Marquez s #1
Marc Marquez bude obhajovat svůj titul v MotoGP v sezóně 2019 s #1, jak uveřejnil včera na svém Twitteru! Samozřejmě, že je to hodně úžasná zpráva a jakoby neznal tento tovární pilot týmu Repsol - Honda pravidlo: Nikdy neměňte své vítězné číslo!
- čtěte dále »
- 11 Přidejte komentář
- Publikováno: 29.12.2018
- Zařazeno v:
Černé ovce: Jak se ale zbavit těchto GP týmů?
Některé týmy Moto3- a Moto2 balancují těsně nad propastí a pohybují se na hrozně tenkém ledě, doslova jsou na pokraji finančního krachu. Ale přesto zůstávají v šampionátu Grand Prix, i když jsou černé ovce. Jedná se o nekalou soutěž.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.12.2018
- Zařazeno v:
Nepříliš šťastný rok pro Iannoneho
AKTUALIZOVÁNO: Sezóna 2018 v MotoGP se po sportovní stránce italskému jezdci Iannonemu příliš nevydařila, neboť musel po jejím skončení opustit tovární tým Suzuki. Nyní má problémy i v životě soukromém.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 28.12.2018
- Zařazeno v:
Valentino Rossi a zajímavá čísla jeho kariéry
Jistě, Španěl Marc Marquez je sice bezkonkurenčním současným králem motocyklového seriálu MotoGP, ale «jedničkou» u fanoušků stále zůstává Ital Valentino Rossi, tedy populární «The Doctor».
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 24.12.2018
- Zařazeno v: