Reklama

MotoGP: Poslední letošní předsezonní testy se konají v Kataru

Dva testy už mají stabilní jezdci královské kubatury MotoGP za sebou, ty poslední se konají od zítřka do pátku na okruhu Losail Circuit v Kataru.

Pokud se podíváme na ty dva předchozí, tam se skončily s docela různými výsledky.

V tom prvním v Sepangu dominoval mistr světa Jorge Lorenzo s motocyklem Yamaha, ve druhém hrál překvapivě prim Maverick Viňales se Suzuki.

Od středy do pátku mají Marquez, Rossi, Lorenzo a Co. v Doha poslední šanci připravit si na sezónu 2016 co nejlépe jejich závodní materiál.

V kubatuře MotoGP se první měření sil konalo letos od 1. do 3. února v Sepangu, kde dominoval tovární jezdec Yamahy Jorge Lorenzo. Druhý skončil Danilo Petrucci (Ducati), třetí pak hodně překvapivě Hector Barbera s motocyklem stejné značky. Valentino Rossi obsadil P4 a Marc Marquez dokompletoval Top-5. Cal Crutchlow, Scott Redding, Andrea Iannone, testovací pilot Ducati Casey Stoner a Bradley Smith vytvořili druhou polovinu elitní desítky.

Od 17. do 19. února následoval druhý testy MotoGP na Phillip Islandu, tam byl překvapivě nejrychlejším Maverick Viňales (Suzuki) před Marcem Márquezem (Repsol-Honda) Calem Crutchlowem. Čtvrtý skončil mistr světa Jorge Lorenzo a Top-5 dokompletoval hodně překvapivě Hector Barbera. Ve druhé polovině Top-10 se umístili Valentino Rossi, Loris Baz, Dani Pedrosa, Pol Espargaro a Andrea Iannone.

Na tomto testu chyběl tovární tým Aprilie s jezdci Alvaró Bautistou a Stefanem Bradlem a absolvoval místo toho první test s novým motocyklem Aprilia RS-GP 16 od 21. do 23. února v Doha/Katar.

Nyní tedy následují od 2. do 4. března tři dny testování MotoGP se všemi týmy jako třetí a poslední test IRTA v Doha/Katar. Zde se bude jezdit do 23 hodin místního času, tedy do 21 času středoevropského.

To znamená, že v prvních třech hodinách za denního osvětlení, od 19 hodin nahradí tmu umělé osvětlení.

Nezodpovězenou otázkou ovšem zůstává, v jakém zdravotním stavu bude Danilo Petrucci po pádu v Austrálii, kdy si přivodil několik menších zlomenin v pravé ruce.

Foto: Aprilia Racing



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama