Komentáře k článku Moto2 2018: Aktuální startovní rošt po Aragónu zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 26.3. - Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho
- 24.3. - Vítězem Moto2 Canet před Robertsem a Gonzalesem
- 23.3. - Sobota v Moto2 patřila Manuélu Gonzalezovi
- 22.3. - Moto2 pro Lopeze, Moto3 pro Alonsa
- 20.3. - Lídry jsou Lopez a Alonso
- 17.3. - Brit Jake Dixon opouští Katar a letí domů: konečně je to v pořádku
Mě osobně udivuje, že by RW racing měl jet na NTS... Nechci znít pesimisticky, ale ta motorka v příští sezóně bude mít zřídkakdy na dojetí na bodech... Stačí se podívat do CEVu, kde loni Odendaal jezdil na Kalexu na pohodu první flek a letos jede na krev, aby udržel třetí flek v cíli. Osobně bych viděl jako rozumný rok na vstup do MS až sezónu 2019, kdy s Triumphama by se mělo hrací pole trošku vyrovnat, alespoň na startu roku...
Reagovat →NTS je produktem japonské firmy GEO Technology (známé jako dodavatel jednotných motorů Honda do Moto2), od roku 2014 startuje tato značka v japonském šampionátu J-GP2 (jezdec např. Tomoyoshi Koyama - Honda NH6 za tým NTST PRO PROJECT). V CEV/ME Moto2 2016 Alan Techer celkově 3., 2017 - Steve Odendaal aktuálně třetí, Hiroki Ono osmý a nyní Jihoafričan Odendaal s wild card v Aragónu na P24.
Reagovat →Bosso, nechci být kverulant, ale aby to nebyla stejná "kvalita" jako motory pro moto3 v roce 2013...Prodavači slibů...
Reagovat →To ale není kverulanství, spíše realita. Bohužel. Možná nás překvapí!
Reagovat →Ještě otázka z jiného soudku. Kolik závodů myslíte, že Danny Kent vydrží na SpeedUPu? Vidím to tak, že v Jerezu už bude zase volný kočovný jezdec. Přecijen za Kalexem, KTM, Suterem a dost možná i Tech3 je SpeedUP čtrvtá liga...
Reagovat →Ohledně materiálu v moto2, nesmíš poslouchat "rozumy o kvalitě materiálu" stran komentátora na NovaSport, to vždycky kroutím očima...Všichni v MS moto2 mají materiál kvalitní, ale rozdílné rozpočty a technické guru. 50% je v lidech, kteří vědí, jak co nastavit a těch je málo... To, že má Kalex úspěch je dáno spoustou faktorů. Pokud by týmy s jinými rámy měli k dispozici tolik dat jako Kalex, který si dobrou cenovou politikou podchytil mnoho týmů na začátku, bylo by to vyrovnanější. Je to o Dorně a pravidlech, stačilo by podchytit, že jeden typ rámu smí používat jen šest jezdců a viděl bys, jak by se síly vyrovnaly. Je to sednout si na pivo a dlouho povídat...
Reagovat →Tak dobrá, kde a kdy na to pivo půjdeme? Jámám času dost!
Reagovat →Vždyť mi můžete zavolat až budete v Mostě a zajdem :)
Reagovat →