Reklama

Mattia Pasini opět bez týmu a motorky

Dvanáctinásobný vítěz závodů Grand Prix Mattia Pasini je na začátku sezóny 2020 opět bez týmu a bez motorky. Opakuje se tedy jeho situace z loňského roku, kdy musel být vždy připraven jako eventuální náhradník...

2019 závodil částečně jako náhradník v Flexbow HP40 Pons Racing za Fernandeze, v Petronasu místo Pawiho, v týmu Angel Nieto-KTM za Dixona a nakonec nahradil v TascaRacing Simone Corsiho.

Ovšem tento italský tým ztratil - stejně jako Kiefer Racing - místo na startovním roštu pro sezónu 2020 a tak se ocitl Pasini opět «na ulici».

Od některých členů Selektions-Komitee se ozývají názory, proč tomu tak vlastně je: „Pasini chce za svoje závodění příliš mnoho peněz a chce jezdit pouze v Top-týmech“.

Prostě závodit za třeba tým Forward nebo dokonce přinést peníze od sponzorů, to u 34-letého Itala nepřipadá v úvahu.

Pasini debutoval v závodech Grand Prix 2004 v jihoafrickém Welkomu v kubatuře 125 ccm, absolvoval dosud 238 závodů Grand Prix, 12x byl odmávnut v cíli jako vítěz a celkem 30x stál na stupních vítězů.

2018 vyhrál GP Argentiny; v Mugellu, na Sachsenringu a Phillip Islandu si vyjel Pole Position. S motocyklem Kalex obsadil za tým Italtrans celkově P11 v šampionátu a doufal ve smlouvu s týmem Petronas. Tam ale dostal přednost domácí Khairul Idham Pawi.

Pasini je neustále v kontaktu s Mike Trimbym, tedy šéfem IRTA a čeká na vhodnou příležitost.

„Zdá se, že pro mnoho týmů jsou jezdci s penězi důležitější, než opravdoví piloti.“, je názoru Pasini.

Na otázku svého závodění v MS-Superbike ještě vloni odpovídal ironicky: „To už jsem tak starý?“

Nyní svůj názor Pasini změnil a dokonce jednal s týmem MIE-Honda a říká: „Proč ne?“



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama