Reklama

Markus Reiterberger zatím nepoznal hořkost porážky Hlavní obrázek k článku: Markus Reiterberger zatím nepoznal hořkost porážky

Kubatura ME-STK 1000 má odjety dva závody a měla vždy stejného vítěze. Tím byl Němec Markus Reiterberger a vždy vyhrál hodně suverénním způsobem. Dá se říci, že kdo chce vyhrát v Imole, musí porazit především Reiterbergera.

Na jeho klopýtnutí čekají především domácí Italové Roberto Tamburini a Federico Sandi a také Chilan Maximilian Scheib. Mírným zklamáním je dosud favorizovaný Florian Marino (Yamaha), ten se zatím moc neukázal.

Jelikož je sezóna 2018 zřejmě poslední sezónou kubatury Superstock na nejvyšší úrovni, tak se počet stabilních jezdců v šampionátu ME-STK 1000 hodně zredukoval. Letos je jich pouhých 19. Ovšem zájem je ze strany týmů o starty pilotů s wild card, v Aragónu byli dva, v Assenu čtyři a nyní v Imole se představí celkem šest jezdců s wild card, včetně našeho Karla Peška (25), tedy mladšího bratra ex-vítěze Grand Prix Lukáše Peška. Ten se po Assenu pokusí o zisk nějakého mistrovského bodu, když v Assenu mu to nevyšlo. Tým Barni Ducati vysílá do závodu na domácí trati druhého jezdce šampionátu CIV, Mattea Ferrariho a také Samuele Cavalieriho. Rovněž bude startovat Andrea Mantovani z etablovaného týmu Nuova M2. Zajímavou postavou je i Armando Pontoni, který v roce 2017 závodil v MS-Supersport 300 a po týmovém kolapsu Ioda Racing přesedlal nyní na daleko silnější stroj, tedy Yamahu R1. S motocyklem stejné značky pojede i Fabio Marchionni (Speed Action).

Stav ME-STK 1000 po 2 závodech z 8 celkově: 1. Reiterberger 50 bodů; 2. Tamburini 40; 3. Scheib 29; 4. Sandi 29; 5. Marino 22; 6. Vitali 19; 7. Russo 14; 8. Ruiu 13; 9. Salvadori 13; 10. Andreozzi 10; 11. Pinsach 9; 12. Del Bianco 8; 13. Böhn 6; 14. Schacht 5; 15. Brink 4; 16. Vionnet 3; 17. Rogers 2; 18. Alberto 2; 19. Suchet 2.



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama
Reklama