Reklama

Lucio Cecchinello (LCR): Bude druhý jezdec z Ruska, Koreje nebo z Turecka?

Majitel týmu LCR-Honda Lucio Cecchinello by rád závodil v sezóně 2018 s dvoučlenným týmem - stejně jako v roce 2015. Ale chybí jak peníze - tak také ten správný kandidát.

Tým LCR-Honda od Lucia Cecchinella je 2017 - stejně jako vloni s Calem Crutchlowem jediným jednočlenným týmem v 23-členném startovním poli MotoGP. CEO Dorny Carmelo Ezpeleta chce ale 2018 mít v královské kubatuře pouze dvoučlenné týmy.

Proto dělá Lucio Cecchinello, vítěz sedmi závodů GP v kubatuře 125-ccm vše proto, aby svůj tým zvětšil. LCR závodí od sezóny 2006 s motocyklem Honda v «premier class», a pouze 2015 to bylo se dvěma piloty - s Crutchlowem a Millerem.

Ovšem tehdy platil hlavní sponzor CWM pouhé 4 místo dohodnutých 6,5 milionů Euro, proto byly loga po GP v Brně odstraněny, Jack Miller byl přetransferován k belgickému týmu Marc-VDS.

Realita je následující: Leasing materiálu na rok 2017 a další 4 sezóny se zvětšil pro jednoho jezdce na jednu sezónu na 2,2 milionu Euro, přičemž Dorna platí pro jednoho jezdce 2,5 milionu.

Lucio Cecchinello si stanovil «dead line» pro své rozhodnutí konec května, přičemž se dá říci, že ceny se rozhodně nezvýší dvakrát, řada výdajů zůstane pochopitelně na stejné úrovni, jako s jedním pilotem.

Peníze od Dorny a od IRTA tak pokryjí přibližně 50 až 60% nákladů.

Cecchinello měl vždy myšlenku, jako druhého jezdce angažovat nějakého mladého pilota z Asie. To by samozřejmě mělo příznivou odezvu jak u Dorny, tak u Hondy.

Momentálně připadá v úvahu buď pilot Moto2 Takaaki Nakagami z Japonska, nebo jeho krajan Takuma Takahashi, který s Hondou dojel 2015 v Motegi jako dvanáctý - s wild card a 2014 vyhrál «Suzuka Eight Hours Race».

Ale Cecchinello by vzal každého nadějného jezdce, který by přinesl trochu sponzorských peněz a jak sám říká, může to být třeba pilot z Ruska, Turecka nebo z Koreje...prostě národnost dle něho není vůbec důležitá.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama