Reklama

Konec MV Agusty v MS-Superbike!

Katarský závod byl labutí písní a loučením noblesní značky MV Agusta s mistrovstvím světa Superbike. V příštím roce ji už na startovním roštu totiž neuvidíme! Důvod je celkem prozaický! Motocykl F4RR si v obchodě nikdo nekoupí, navíc stroj neodpovídá nejnovějším normám co se týká benzinových zplodin.

V zimě 2015/2016 koupil Švýcar Andrea Quadranti tým MV Agusta kubatur Superbike a Supersport a do mistrovství světa se vydali závodit pod názvem MV Agusta Reparto Corse. O nějakém továrním týmu ale nemohla být vůbec řeč. Quadranti musel velkou část budgetu zachraňovat svými úsporami, navíc se musel podílet na vývoji jak F4, tak F3. Továrna MV Agusta pouze trochu pomáhala materiálem a knox-how.

Nalákat nějakého lukrativního sponzora na noblesní značku se rovněž nepodařilo! Před totálním konkursem zachránila tuto závodní stáj britsko-ruská investiční skupina Black Ocean.

Nyní se prezident továrny MV Agusta Giovanni Castiglioni zaměřil na závodění v MS-Moto2: Na kapotě se sice leskne nápis MV Agusta, ale s italskou továrnou to nemá nic společného! Rolling-Chassis pro jednotné motory Triumph budou vyráběny ve švýcarském Turbenthalu u firmy Suter Industries.

Od roku 2014 do 2017 zajel Leon Camier celkem 6x do Top-4, ovšem pódiové umístění továrna z Varese nezískala. A už ani nezíská: „Na 90% končíme závodění v MS-Superbike, nemám totiž peněžní budget na závodění“, řekl během závodního víkendu v Kataru týmový principál Andrea Quadranti.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama