Nepřihlášený David Pondělí 22.července 2019, 17:46
Nové tratě jsou potřeba, nicméně tratě jako Estoril a Aragon by mohly odpadnout ve prospěch návratu Estorilu / Shanghaie či ještě Turecka, který byly mezi fanoušky oblíbené. Snad se toho někdy dočkáme.
Čína by si závody MOTOGP zasloužila, o Turecku nejsem přesvědčen. Vzhledem k výkonům Kenana ve WSBK by tam byla vhodnější tato serie. Každopádně kdoví jak to dopadne s Brnem. Španělské okruhy mají návštěvnost a finanční podporu, tam podle mě sahat Dorna nebude.
Oba máte jako vždy pravdu, nicméně MotoGP se zkládá převážně ze španělských a italských jezdců a fascinuje mě, že je Mugello v ohrožení ! Španělé mají 4 tratě, Italové pouze 2 a o Mugellu kolují zvěsti, že s Brnem kalendář opustí :( Shanghai GP by se mohla vrátit, té byla škoda.
Na okruhu by se mělo jet příští rok i MXGP.
Reagovat →Nové tratě jsou potřeba, nicméně tratě jako Estoril a Aragon by mohly odpadnout ve prospěch návratu Estorilu / Shanghaie či ještě Turecka, který byly mezi fanoušky oblíbené. Snad se toho někdy dočkáme.
Reagovat →Čína by si závody MOTOGP zasloužila, o Turecku nejsem přesvědčen. Vzhledem k výkonům Kenana ve WSBK by tam byla vhodnější tato serie. Každopádně kdoví jak to dopadne s Brnem. Španělské okruhy mají návštěvnost a finanční podporu, tam podle mě sahat Dorna nebude.
Reagovat →Oba máte jako vždy pravdu, nicméně MotoGP se zkládá převážně ze španělských a italských jezdců a fascinuje mě, že je Mugello v ohrožení ! Španělé mají 4 tratě, Italové pouze 2 a o Mugellu kolují zvěsti, že s Brnem kalendář opustí :( Shanghai GP by se mohla vrátit, té byla škoda.
Reagovat →