Reklama

Kdo 2022 za Go Eleven?

Satelitní tým Go Eleven Ducati se po skončení závodní činnosti Chaze Daviese musí od základů na sezónu 2022 nově vybudovat: Skončili oba hlavní sponzoři, a tak dostane šanci nějaký mladý jezdec, který nebude chtít gáži.

Od léta uvažoval italský tým Go Eleven o přestupu od Ducati k Yamaze. Ovšem japonská továrna nemá potřebný budget k provozování třetího týmu, který by podporovala - vedle Pata a GRT - takže Go Eleven zůstane věrný italské továrně i v roce 2022 a tak uvidíme jednoho pilota této závodní stáje s motocyklem Panigale V4R.

Místo u týmu Go Eleven je hodně prominentní, 2020 získal tento tým s Michaelem Rinaldim řadu velmi dobrých výsledků, italský mladík stál třikrát na stupních vítězů (včetně vítězství v Aragónu) a celkově obsadil umístění v Top-7.

V letošním roce pak aktuální jezdec Chaz Davies skončil za Go Eleven druhý v Estorilu a celkem 9x se umístil v Top-7. A když se Brit bohužel zranil, tak jeho náhradník Loris Baz byl v Portimao odmávnut jako 3., 3. a 4.

Ovšem vznikl jeden velký problém pro Go Eleven na sezónu 2022: Dva hlavní sponzoři Aruba a Fibra už s týmem nebudou pokračovat a tak se tým musí poohlédnout po jezdci, který bude závodit bez nároku na gáži.

Tím samozřejmě vypadl uvažovaný 36-letý Tom Sykes a v hledáčku týmu Gianniho Ramella a manažera Denise Sacchettiho zůstali tři jezdci, kteří by chtěli závodit i za daných podmínek v šampionátu WorldSBK: Jen připomínám, že Luca Bernardi podepsal u Barni Ducati a ve hře jsou tři 25-letí piloti - Philipp Öttl, Federico Caricasulo a Tarran Mackenzie.

Němec Philipp Öttl skončil 2020 třetí v MS-Supersport a před argentinským závodem je aktuálně v Top-4.

Ital Federico Caricasulo se 2019 stal vice-mistrem světa MS-Supersport a 2020 závodil jednu sezónu v Superbike. Tehdy získal za GRT Yamaha pět umístění v Top-9 a letos se vrátil do prostřední kubatury šampionátu motocyklů co nejvíce podobných těm sériovým a aktuálně se nachází v Top-7.

Brit Tarran Mackenzie je před třemi finálovými závody šampionátu BSB v Brands Hatch s motocyklem McAMS Yamaha lídrem šampionátu. Jeho manažerem je Michael Laverty a Tarran je synem bývalého pilota «premier class» 500 ccm Nialla MacKenzieho.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama