Je výměna Petrucciho za Millera pouze fámou?
- Publikovno: 7.11.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Protože výkony Danilo Petrucciho jsou jako na houpačce, tak italská média vidí Jacka Millera v sezóně MotoGP 2020 v továrním týmu Ducati.
Jack Miller získal letos už tři pódiová umístění a s motocyklem Ducati Desmosedici GP19 stál třeba v Sepangu na 4. místě gridu. Ve věku 24 let se ve své páté sezóně MotoGP zabydlil představuje jen v tom nejlepším světle. Rovněž co se týká závodní strategie se hodně naučil a kromě nepopiratelných jezdeckých schopností na mokrém povrchu patří i za normálních suchým podmínek ke světové extratřídě.
V italských médiích - jak denících, tak na motocyklových webech - je proto velým tématem interní rošáda Petrucciho nazpět do satelitního týmu Pramac a jeho nahrazení australským jezdcem Millerem.
Týmový manažer Pramac-Ducati Francesco Guidotti ale pouze nevěřícně kroutí hlavou: „Tyto fámy se dostaly na veřejnost poprvé v Aragónu, potom byl tři závodní víkendy v Thajsku, Japonsku a Austrálii klid. A nyní se objevily opět až v Sepangu. Samozřejmě, že v závodním motocyklovém sportu je možné všechno, a Ducati Corse má ve svých rukou obě jezdecké smlouvy. Během Grand Prix Rakouska bylo ale dojednáno, že Jack pojede 2020 u nás a dostane k dispozici motocykl GP20. A s tím také počítáme. Musíme to pochopitelně zaplatit. Pecco Bagnaia má ve své dvouleté smlouvě odstavec, že i ve druhém roce dostane k dispozici GP20. Proto musíme Jackovi poskytnout identický materiál.“
Cenový rozdíl mezi loňským motocyklem Ducati a aktuálním továrním strojem je jeden milion Euro na sezónu. Protože ale hned na začátku letošního roku odstoupil u Pramacu hlavní sponzor Alma (majitel mimochodem sedí ve vězení), tak tým Pramac měl 2019 hodně velké finanční starosti.
A Guidotti dále: „Týmový majitel Paolo Campinoti odcestoval z Austrálie domů do Itálie, aby se intenzivně zapojil do hledání nových sponzorů. Firma Octo zůstává v našem projektu MotoE, ale my se pochopitelně snažíme náš finanční budget ještě navýšit.“
Guidotti také vůbec nezakrývá, že dvojice Miller & Bagnaia je pro Pramac 2020 výhodnější, než pár Petrucci & Bagnaia: „Danilo už u nás byl, nyní je v továrním týmu. A nemělo by vůbec smysl, snažit se ho dostat nazpět“.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 7.11.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Na čele YART Yamaha
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
Další z rubriky
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- 14.4. - Ódu na motocyklové závody vyhrál Viňales
- 14.4. - Wild card pro Pedrosu a Pola Espargara
- 14.4. - Lin Jarvis opustí po sezóně Yamahu a paddock MotoGP
- 13.4. - Maverick Viňales vyhrál suverénně Sprint v Austinu
- 13.4. - Pole Position si vyjel Maverick Viňales, Acosta druhý!