Nejnovější články
- včera - Na čele YART Yamaha
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
Další z rubriky
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
- 16.4. - Časový program Pirelli Dutch Round
- 16.4. - Místo Petrucciho pojede v Assenu Nicholas Spinelli
- 11.4. - Zranění Petrucciho při tréninku motokrosu
- 11.4. - TPR bude chybět i v Assenu
- 29.3. - Po vítězství s BMW: Toprak je jedním ze 7 pilotů SBK
Bude američan, ale body ne.... A o ty tu jde až na prvním místě...
Reagovat →Nemyslim si ze vtomto pripade pujde o body. Kdyz pominem to co se stalo Nickymu. Ta Hondí masina je srot, z tovaren v WSBK je to nejhorsi tovarna, pritom nejvetsi na svete.
Reagovat →To co predvadi s tou novou motorkou je ostuda, ta letosni masina je horsi nez jejich starej bajk, mnohem horsi.
A ne, neni to tim ze je nova a musi si sednout, neni to ani jezdcema.
Honda ponejvic potrebuje nekoho kdo ma najezdeno a dokaze jim rict co je dobre (no dobre, tady toho moc nenamluvi :), co je spatne a v cem se zlepsit. Nejde jen o jednotlivy dily ale o komplexni fungovani vseho dohromady. Na ty letosni motorce evidentne toho moc nefunguje...
Bud setrili nebo usnuli na vavrinech, kazdopadne tohle neni podobny japoncum.
Bude jedine dobre kdyz se co nejrychleji dokazou dostat na opravdu konkurenceschopnou uroven a motorky napric polem se vyrovnaji. Nadvlada jedne, v tomhle pripade Kawasaki, neni nicemu prospesna a uz vubec ne zavodum.
Kazdopadne chapu ze pro ty opravdu velky tovarny - Yamaha, Honda, Ducati, Suzuki - neni WSBK priorita, naopak pro Kawu ano, podle toho ty zavody vypadaji.