Petrucci má konečně konkurenceschopný stroj a není to žádný divočák (+ je to Ital). Ať vyhraje ten, kdo bude mít stabilnější výsledky a toho druhého snad pošlou do WSBK a ne do pr****, startovní rošt WSBK potřebuje rozšířit alespoň na 24 stabilních jezdců.
Věřím, že Miller na továrně by jel příští rok na titul. Australanům to prostě sedí :)
Ve vší úctě k Petruxovi nemyslím si, že má na to aby bojoval o titul.
Miller na titul? Na to zabudni!
Realita je taká,že pokiaľ sa Marquez nezraní,tak má tituly vyhradené na pár rokov dopredu.
Snáď niekto z tých mladých talentov,keby dostal tú najlepšiu továrnu techniku....
Petrucci má konečně konkurenceschopný stroj a není to žádný divočák (+ je to Ital). Ať vyhraje ten, kdo bude mít stabilnější výsledky a toho druhého snad pošlou do WSBK a ne do pr****, startovní rošt WSBK potřebuje rozšířit alespoň na 24 stabilních jezdců.
Reagovat →To by ale nepomohlo, Ducati víc než 2 tovární motocykly do MS-Superbike nepostaví. Ale startovní rošt WorldSBK rozšířit rozhodně potřebuje..
Reagovat →Petrucci,alebo Miller, v podstate je to jedno. Pre Ducati to nič nerieši.
Reagovat →Věřím, že Miller na továrně by jel příští rok na titul. Australanům to prostě sedí :) Ve vší úctě k Petruxovi nemyslím si, že má na to aby bojoval o titul.
Reagovat →Ač mám Millera celkem v oblibě logicky je pro továrnu lepší Petrux... Evidentně jim to takhle sedí.
Reagovat →Miller na titul? Na to zabudni! Realita je taká,že pokiaľ sa Marquez nezraní,tak má tituly vyhradené na pár rokov dopredu. Snáď niekto z tých mladých talentov,keby dostal tú najlepšiu továrnu techniku....
Reagovat →