Komentáře k článku Dorna chce jasnou hranici: Superbike je 2. liga zpět na článek →

  • Nepřihlášený Jogy Pondělí 23.prosince 2019, 10:24

    Dorma to nemala nikdy dostať.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Romanko Pondělí 23.prosince 2019, 11:55

    Nejsi Španěl, nemáš nárok dostat pořádný materiál v MotoGP. To ani Rea, když jezdil za Hondu. Dostat za odměnu 2 svezení není příležitost. Jedinou šancí pro SBK je, že to DORNA finančně nezvládne a práva prodá dříve než 2036. Jak říká jeden velký GP jezdec minulosti: "Je to španělská mafie."

    Reagovat
  • Nepřihlášený Gardener Pondělí 23.prosince 2019, 21:43

    Mám na to odlišný názor. Jezdci z pole SBK jsou stejně dobří, jako jezdci v MGP. Že piloti z MGP jsou úspěšní v SBK je dáno tím, že narozdíl od superbikerů v MGP dostávají téměř vždy top materiál. Když borci z MGP dostanou druhořadý materiál ve WSBK, dopadnou jako náš Karel. Dokonce ani vicemistr světa MGP Melandri, nedokázal ani na nejlepší možné technice získat titul WSBK a to zkusil tuším 3 různé stroje. Já bych místo WSBK uvítal MS Stocků. Ezpeleta opět pobavil. :D

    Reagovat
  • Nepřihlášený Hagi Úterý 24.prosince 2019, 07:42

    Výhra ve WSBk=automatický postup na sedačku GP továrního týmu. A teď se Dorno ukaž🏁

    Reagovat
  • Nepřihlášený ! Úterý 24.prosince 2019, 10:32

    WSBK pomůže jedině když se bude závodit opravdu jen se sériovkama = všechny díly (včetně SW pro ECU daného motocyklu, vyjma pneu) musí být homologovány pro silniční provoz a koupitelné. A je jedno jestli u toho bude Dorna nebo jinej promotér.

    Pak to bude divácky zajímavější, bez větších problémů se zapojí víc továren, více týmů (menší finanční náročnost), více se budou moct prosadit opravdoví talentovaní jezdci (nebude to tolik závislé na financích), pomůže to vývoji prodávaných motorek a tedy motorkářům = fanouškům a zákazníkům.

    A MotoGP pak zůstane opravdu jako neoddiskutovatelná výkladní skříň toho nejlepšího co jezdí v jedné stopě a o čemž bude uvažovat každá TOP továrna aby se předvedla svým fanouškům, včetně Kawasaki.

    Jakkoliv budou všechno pořád ohýbat a rovnat a zase ohýbat tak to půjde jen do kytek a nepřinese to kýžený výsledek (peníze).
    Neznám technická pravdila EWC, ale vzhledem k tomu že tam prim hrají tovární týmy a ostatní týmy jsou technicky (a rychlostně) o parník za nimi tak to jen čisté sériovky nebudou.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Roman Úterý 24.prosince 2019, 12:56

    Dorna zničila celé závodění. Byl to absolutní nesmysl od FIM. Sport se stal velký business a nikdo s tím nechce nic dělat.

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama