Reklama

Danny Kent nazpět u Aki Aja, s wild card pro Le Mans Hlavní obrázek k článku: Danny Kent nazpět u Aki Aja, s wild card pro Le Mans

Danny Kent, který byl ukončen během GP Texasu v týmu Kiefer Racing, bude testovat v úterý v Jerezu tovární KTM týmu Red Bull Ajo. Ale nebude to v kubatuře Moto2!

Mistr světa Moto3 z roku 2015 Danny Kent dlouho bez práce nezůstal. Zatím se stal aspoň testovacím pilotem týmu Red Bull KTM, ovšem ne jak bylo očekáváno v kubatuře Moto2, nýbrž v Moto3.

Nabízí se tedy otázka, zda britský jezdec někdy během sezóny nenahradí neúspěšné piloty KTM Niccolo Antonelliho nebo Bo Bendsneydera?

KTM měla v kubatuře Moto3 jako testovacího pilota Joana Olivého, v sezóně 2016 pak Efrena Vazqueze.

Ex-mistr světa Danny Kent se tak už podruhé vrací k Ajovi nazpět, závodil zde 2012 (na KTM, dvě vítězství) a 2014 (s motocyklem Husqvarna).

23-letý Kent ovšem není prvním špičkovým pilotem, který by se vrátil do týmu Aki Aja nazpět: Cortese závodil za finského manažera 2009, potom 2012 a stal se mistrem světa. Také Zarco a Oliveira psali stejný příběh: Oliveira 2015 (vicemistr světa Moto3) a 2017 (Moto2), a Zarco (2011-Moto3) a 2015/2016 se dokonce rovněž stal dvojnásobným mistrem světa v Moto2.

Momentálně zažívá tovární tým Red Bull Ajo-KTM nejhorší sezónu Moto3 v historii: Antonelli je po 3 závodních víkendech s 11 body na 14. místě, Bendsneyder ještě letos ani v jednom závodě Grand Prix nebodoval.

Skupina okolo Aki Aja je pochopitelně zvyklá na úplně jiné výsledky: Od začátku éry kubatury Moto3 vždy některý z jejich pilotů bojoval o titul mistra světa - Sandro Cortese a Brad Binder se stali mistry světa 2012 a 2016, mezitím Luis Salom (2013), Jack Miller (2014) a Miguel Oliveira (2015) jen těsně prohráli.

Mezitím je jasné jedno: Danny Kent dostal wild card pro HJC Helmets Grand Prix de France na okruhu Le Mans v kubatuře Moto3!



Login Přihlásit Registrace ›