Komentáře k článku Corser nepojede MotoE, bude Riding coachem Jakuba Kornfeila zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Je to škoda, ale pokud se bude počet jezdců v MotoE rozšiřovat na 20-24 + určitě budou za rok nějaké přestupy, tak má pořád šanci jezdit. Co se Kuby týče, snad bude příští sezónu živější a dravější. Pak uvidíme, v Moto2 bude určitě obrovská konkurence, ale pokud bude chtít Kubajz ještě pokračovat, MotoE se mi zdá jako cesta, na to je ale ještě brzy... Jde spíš o to, aby se v Moto3 ideálně u PrüstelGP udržel ještě v roce 2020 Filip a taky aby sklízel nějaké úspěchy.
Reagovat →MotoE je buď cesta pro "motocyklové důchodce", jak si prodloužit kariéru, nebo pro ty, kdo doufají v návrat do GP a nechtějí se ztratit z paddocku GP a býti tak na očích manažerů jednotlivých týmů Moto2, Moto3 (eventuálně snad MotoGP), protože tito "bossové" určitě nenavštěvují paddock WSBK.
Reagovat →Když jsi vzpomenu na pana a mistra Corsra, že by se "zahodil" polykáním žárovek a ještě si za to připlatil, tak jsem moc rád, že z toho sešlo. Jak vidno stáje MotoGP mají velmi hluboký žlab a chtějí aby ho jezdec zaplatil. Je to jako kdyby si měl zahrát Rosický za starší pány Liverpoolu, a musel by si zaplatit startovné, hřiště, osvětlení, maséra, kustoda, dres, míč, kopačky, trencle, trenéra, branku, síť.....hanba Dorna !
Reagovat →Už aby to elektrické svinstvo skončilo.
Reagovat →Capan Můžeš být rád, že se pojede další kategorie, ať je to co je to ...
Reagovat →Ďakujem,neprosím.
Reagovat →