Komentáře k článku Co byste měli také vědět o kubatuře Moto3? zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek
- včera - Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista
- včera - FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou
- včera - Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda
- včera - V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu
- včera - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Pro tuto sezónu Brembo pro moto3 dodává nový typ brzdičů. K dosud z většiny používaným monoblokovým brzdičům P2/34 s ventilovanými titanovými pístky o průměru 34mm přináší Brembo nově monoblokové brzdiče s pístky o průměru 32mm a brzdič je z vnějšku výrazně žebrován pro lepší odvod tepla. Jejich povrch je niklován ve stejném odstínu, jaký mají brzdiče pro MotoGP. Rovněž dochází k rozšíření nabídky na hlavní brzdový válec, kde přibyly válce s průměrem pístku 14 a 15 mm k tradičnímu 16mm válci. Tyto nové brzdové válce mají možnost změny pivot pointu v rozsahu 16-18mm. Také došlo k odlehčení brzdových kotoučů. Zmenšení a odlehčení nových komponent přineslo úsporu váhy cca 400g na motocyklu a má přinést zlepšení pocitu a vyšší cit jezdce při brždění. Na posledních fotkách z testů byly již vidět nové brzdiče na motorkách týmu Snipers. Proti původním "hnědým" jsou výrazně stříbrno-nazlátlé a vypadají jak "harmonika"
Reagovat →A3: díky, zajímavé informace. Jestli se nepletu,tak Can Oncu se stal i absolutně nejmladším vítězem GP, kdy na pomyslném trůnu vystřídal Scota Redinga , který právě končil kariéru jezdce seriálu GP.
Reagovat →Každej ví že Can Öncü měl těch 15 let jenom na papíře. Ten turek je o 3 roky starší než na co má vystavený papíry.
Reagovat →Insider: to jsem nevěděl, možné je všechno,ale nějak mě nenapadá, jakou výhodu by to pro něj mohlo mít....
Reagovat →