Nejnovější články
- včera - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
- 21.4. - Nedělním vítězem Toprak před Bautistou a Gardnerem
- 21.4. - Vítězství lokalmatadora van Straalena, 27. Vostatek
- 21.4. - Stejně jako včera vyhrál Mogeda, 3. Svoboda
Souhlasím...
Reagovat →Souhlas, EWC nikoho nezajímá.
Reagovat →Souhlasím, Ciabatti ví o čem mluví.
Reagovat →V prvom rade by SBK motorka nemala byť špeciál nie moc odlišný od MotoGP. Práve naopak, mala by byť skoro totožná s predajnou verziou ktorú si môžu dovoliť bežný zákazníci v hodnote cca 15t €. Vtedy by aj dve závodné série mali zmysel. A EWC porovnávať s šprintom je blbosť. Apropos Ducati 24hod v kuse neodjazdí závod lebo sa rozpadne. Tak Ciabatta povie že ich to nezaujíma ;-) Ak niekto má nejaké informácie o slušnom umiestnení Ducati v 24hod závode nech sem napíše...
Reagovat →Souhlas. Ta “výdrž motocyklů” atd je irelevantní, když ten šampionát snad nikoho nebere.
Reagovat →WSBK nejsou závody kd základem je sériová motorka. To co dnes jezdí v WSBK je motogp kategorie 2. EWC je zajímavé už svou podstatou vytrvalosti jezd u strojů a teamu. Audi Ducati ať se drží svého motogp kopyta a udělá produkční motorku pro smrtelník za 18 tis éček...
Reagovat →WSBK by měli být prodejné R-verze seriových motorek doplněné o prodejné race kity. Najednou bychom měli na trati plno. Kdyby se ke stálým závodníkům na každém závodě přidalo 5-10 divočáků z národních šampionátů,byla by to luxusní podívaná.
Reagovat →