Karel zajel dobry zavod, 9. misto, nejlepsim kolem 1:37.592 se temer priblizil svemu casu z kvalifikacnich treninku. Ztrata za 19 kol +36,231 je sice velka (+1.9 sec na kolo), ale ilustruje rozdil v Moto2 technice a tymy co jezdi v CEVu, navic Granado je co se tyka Moto2 mnohem zkusenejsi.
Mrkyvka si v zavode polepsil jeste lepe a dojel si pro bod, i kdyz nejrychlejsi kolo 1:40.050 a ztrata 1:25.177 je hruzostrasna.
Pokud se chce CEV nazyvat mistrovstvim Evropy, meli by jednak pridat vice evropskych trati a ne jenom Francii (Portugalsky Estoril beru jako soucast "spanelskeho" poloostrova) a druhak upravit pravidla tak aby dosahli vetsi vyrovnanosti motorek, vyrovnanejsich rozpoctu tymu (ve smyslu maximalni utraty) a zabavnejsich zavodu. S tim prijde ruku v ruce vetsi zajem, sledovanost, sponzorske penize, prestiz atd.
Spojeni spicky s CIVem a pridani evropskych trati: portugalsko, spanelsko, francie, italie, nizozemi, nemecko, velka britanie, ceska republika/slovensko, rakousko, madarsko (pokud tam neco maji :). Ne vylucne trate MS MotoGP, 16 zavodu by zvladli (2 zavody za mesic)
Teprve pak by se mohli nazyvat Evropskym mistrostvim.
Do te doby zustanou furt jen omezenym spanelskym mistrakem a nezalezi jakou nalepku si na to u FIM vybrecej. Spanelsky penize :/
No, sóóódruh to tu pěkně popisuje, ale motorsport řídí DORNA. Jinak Karel jel slušně, Jirka překvapil a to, že měl takovou ztrátu je výsledek 3 měsíčního nesezení na motorce po čestném rozloučení, které mu zařídil špičkový mechanik Žužlín.
About Mistrovství Evropy :),přeprava týmu z Barcelony do Jerezu stojí raketu a jako bonus by další závod mohl být na Silverstone nebo Doningtonu :D. Po pěti závodech po Evropě by 80% týmů z CEV finančně vychcípalo a o sponzorech, kteří z "plna hrdla" financují zábavu druhých, se manažerům týmů zdají mokré sny....:D
Oba naši borci rozhodně zajeli dobře.
Mrkva dokonce v novém týmu na nové motorce zajel bodík.
Hanika top ten i s Žužlínem pod motorkou, to je vlastně taková malá výhra. :P
Karel zajel dobry zavod, 9. misto, nejlepsim kolem 1:37.592 se temer priblizil svemu casu z kvalifikacnich treninku. Ztrata za 19 kol +36,231 je sice velka (+1.9 sec na kolo), ale ilustruje rozdil v Moto2 technice a tymy co jezdi v CEVu, navic Granado je co se tyka Moto2 mnohem zkusenejsi.
Reagovat →Mrkyvka si v zavode polepsil jeste lepe a dojel si pro bod, i kdyz nejrychlejsi kolo 1:40.050 a ztrata 1:25.177 je hruzostrasna.
Pokud se chce CEV nazyvat mistrovstvim Evropy, meli by jednak pridat vice evropskych trati a ne jenom Francii (Portugalsky Estoril beru jako soucast "spanelskeho" poloostrova) a druhak upravit pravidla tak aby dosahli vetsi vyrovnanosti motorek, vyrovnanejsich rozpoctu tymu (ve smyslu maximalni utraty) a zabavnejsich zavodu. S tim prijde ruku v ruce vetsi zajem, sledovanost, sponzorske penize, prestiz atd.
Spojeni spicky s CIVem a pridani evropskych trati: portugalsko, spanelsko, francie, italie, nizozemi, nemecko, velka britanie, ceska republika/slovensko, rakousko, madarsko (pokud tam neco maji :). Ne vylucne trate MS MotoGP, 16 zavodu by zvladli (2 zavody za mesic)
Teprve pak by se mohli nazyvat Evropskym mistrostvim.
Do te doby zustanou furt jen omezenym spanelskym mistrakem a nezalezi jakou nalepku si na to u FIM vybrecej. Spanelsky penize :/
No, sóóódruh to tu pěkně popisuje, ale motorsport řídí DORNA. Jinak Karel jel slušně, Jirka překvapil a to, že měl takovou ztrátu je výsledek 3 měsíčního nesezení na motorce po čestném rozloučení, které mu zařídil špičkový mechanik Žužlín.
Reagovat →About Mistrovství Evropy :),přeprava týmu z Barcelony do Jerezu stojí raketu a jako bonus by další závod mohl být na Silverstone nebo Doningtonu :D. Po pěti závodech po Evropě by 80% týmů z CEV finančně vychcípalo a o sponzorech, kteří z "plna hrdla" financují zábavu druhých, se manažerům týmů zdají mokré sny....:D
Reagovat →Oba naši borci rozhodně zajeli dobře. Mrkva dokonce v novém týmu na nové motorce zajel bodík. Hanika top ten i s Žužlínem pod motorkou, to je vlastně taková malá výhra. :P
Reagovat →