Nejnovější články
- dnes - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- dnes - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- dnes - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- dnes - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
- včera - Časový program Pirelli Dutch Round
- včera - Místo Petrucciho pojede v Assenu Nicholas Spinelli
Bohužel máš asi Zuzko pravdu! Ale otázkou zůstává, jak ještě dlouho.
Reagovat →Tady je videt jak se supersporty změnily a řekl bych k horšímu. Začalo to dominancí jedné značky Kawasaki, ted je to Yamaha. Na startu bylo přes 30 jezdců, ted se najde s bídou 2O. A od neznámých jmen, je to doslova skládka jezdců kteří neuspěly v MS MOTO2/MOTO3 :) No to je konec :D
Reagovat →Škoda, že s Wepolem nejede Hanika, měl by šanci na hezký úspěch
Reagovat →Měl za ně jet také ještě jiný Čech, ale chtěli po něm 200 000 Euro, což je neuvěřitelná suma na české poměry....
Reagovat →A Redox už peníze nechtěl dát...!
Reagovat →Zuzko, myslim, že Ten co ví ti to před chvílí vysvětlil. ....
Reagovat →Zde je vidět, jak je to ve skutečnosti s Dornou. Ta nepotřebuje 2 šampionáty, byť ten její v Moto2, naprosto postrádá smysl,aby vůbec nabyl status MS. Sporty 600,jsou celosvětově v úpadku (čísla prodejů nelžou). Přijde mi ale hodně nešťastné, že by po případném zrušení SSP 600, měli jezdci naskočit z 300 na litr. Začínám se obávat toho, jak tohle promotér vyřeší!? Zlatí Flamminiovci.
Reagovat →A jak si vysvětlit jezdce, co z moto3 šli do Moto GP? Nebo z STK 1000 do Moto GP? :-D
Reagovat →