Reklama

Bude mít Cal Crutchlow tovární smlouvu s HRC?

Cal Crutchlow by samozřejmě velmi rád závodil v nějakém továrním týmu MotoGP. Týmový šéf LCR-Honda Lucio Cecchinello mu chce zajistit tovární smlouvu přímo s HRC. A v čem se vlastně liší motocykl Honda Crutchlowa od motocyklů Marqueze a Pedrosy?

V loňském roce se ve druhé polovině sezóny prezentoval britský jezdec privátního týmu LCR Honda Cal Crutchlow skvělými výsledky, když dokonce dva závody královské kubatury dokázal vyhrát a kromě toho byl ještě dvakrát odmávnut v cíli jako druhý!

Jaký je opravdu motocykl Honda, který používá Cal Crutchlow? Jak se liší od motocyklů, které mají k dispozici Marc Marquez a Dani Pedrosa?

Podívejme se společně, jak si sám sobě na podstatné otázky odpovídá šéf týmu LCR-Honda Lucio Cecchinello:

Máme v tomto momentě jiný motor než Marc a Dani? Ne.

Máme jiný hardware než Marc a Dani? Ne.

Máme jiný software než Marc a Dani? Ne.

Máme jiná kola než Marc a Dani? Ne.

Máme jiné pérování než Marc a Dani? Ne.

Máme jiné šasí než Marc a Dani? Ano.

Ale: Máme možnost používat stejné šasí, jaké má Marc Márquez. Ale Calovi prostě nevyhovuje.

Lucio Cecchinello ale dělá vše proto, aby společně s Hondou našla další společné řešení: Není to žádné tajemství, že HRC kromě dvou továrních jezdců v týmu Repsol měla pod smlouvou také jiné piloty: Gibernau, Simoncelli, Bradl a Miller jsou nejlepšími příklady.

Cecchinello chce proto vyvolat jednání o smlouvě mezi LCR, HRC a Calem.

Momentálně ovšem panuje u HRC «přechodné období». Mr. Nakamoto odchází a jeho místo brzy převezme Mr. Kuwata. Ovšem potřebuje trochu času, aby nastavil budoucí strategii a rozhodl, jakým směrem se budou ubírat aktivity v MotoGP.

Jen trochu krátký pohled do nedávné minulosti: Gibernau a Simoncelli měli v týmu Gresini Honda opravdové tovární motocykly od HRC. Gibernau byl v sezónách 2003 a 2004 vždy nejlepším pilotem s motocyklem Honda a stal se vždy vícemistrem světa za spojením Rossi/Yamaha.

Názory, že Cal nemá k dispozici tovární motocykl Honda, jsou dle Cecchinella víc než směšné, ačkoliv samotný Cal Crutchlow po každém závodním víkendu, po každém testu, skálopevně prohlašuje, že je v nevýhodě proti jezdcům z továrního týmu Repsol.

Dle Cecchinella existují sice minimální rozdíly proti tomu, co měl v minulosti k dispozici nebohý Marco Simoncelli, ale nejsou vůbec zásadní. Každých 14 dní přinese HRC do paddocku nějaké updaty, ale ve skutečnosti se není o nich potřeba vůbec zmiňovat, na charakteristiku motocyklu totiž nemají vůbec vliv.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama