Reklama

Anthony West: Stav bankovního konta opět na nule!

I po senzačním pátém místě v Sepangu je další závodní budoucnost Anthonyho Westa stále nejistá. Ani neví, zda ještě jednou bude moci závodit za tým Pedercini Kawasaki.

Jelikož jsou zraněni Sylvain Barrier a jeho náhradník Lucas Mahias, tak byl pro závod v Sepangu do týmu Pedercini Kawasaki angažován Anthony West. Jeho debut v WorldSBK proběhl výborně, 34letý jezdec skončil v první jízdě na P9, ve druhé deštivé pak v Top-5. A to ještě s tím správným setupem bylo možné daleko více, potvrdil po závodě zkušený Australan, který tak vystřídal v silničních závodech MS už všechny dostupné kubatury.

West ztratil své stabilní místo po GP Misano 2015 v týmu QMMF v MS-Moto2. Důvodem byly neuspokojivé výsledky v prvních 13 závodech sezóny, s motocyklem Speed Up nasbíral pouhých 30 bodů a v MS byl hodně vzadu - až 19. Nejlépe dojel na P7 v Austinu a v dešti v Silverstone.

Po svém vyhazovu zkoušel štěstí v britském šampionátu supersportů za tým Tsingtao MV Agusta, ve španělském mistrovství (CEV) za Fritze Tuning, nebo v MS-MotoGP za AB Motoracing (ve 3 závodech ani jeden bod a nebyl odmávnut lépe než na P20), tím se samozřejmě nenabídl žádnému týmu jako stabilní jezdec pro WorldSBK nebo WorldSSP.

Finančně je na tom 34letý jezdec hodně špatně, ačkoliv už závodil v MS v kubaturách 125 ccm, 250 ccm, 500 ccm, Moto2 a MotoGP, kromě toho WorldSSP a MS-Endurance.

A jak to vypadá s jeho dalším závoděním, dostane Anthony šanci i v Doningtonu za tým Pedercini-Kawasaki? „Zatím mně nic neřekli, jestli pojedu i tam, ale mám takový pocit, že ano. Mechanici by chtěli, abych zůstal v týmu. Samozřejmě, že to byl můj plán, počkat jako dopadnou závody a teprve potom o všem jednat. Zatím nemám ani zabukovanou někam letenku, takže jen vím, že zůstávám do pondělí v hotelu a nevím zda, poletím do Evropy nebo domů do Austrálie.“, říkal po závodě australský jezdec.

Dobře a co tedy víš určitě? CEV, Supersport nebo Superbike? „V příštích týdnech bych měl testovat jeden motocykl Moto2 pro CEV. Nebo dám dohromady nějaké peníze a pojedu v Doningtonu opět s motocyklem Yamaha R6 v WorldSSP. Dnes jsem nějaké peníze vydělal, ale moc to nebylo. A také jsem vyhrál něco minulý závodní víkend v Asii. To by mně mělo stačit, abych se dostal do Doningtonu. Ale když tam pojedu opět s Yamahou MS-Supersport, tak budu opět na nule. Tu Yamahu, co jsem jel v Assenu, jsem si pronajal v Německu. Truck a mechaniky jsem měl od EAB z Nizozemí, tedy od mého sponzora. Musel jsem ale zaplatit pronájem motocyklu a startovné, a bohužel jsem spadl...Taky něco stály pneumatiky“, vysvětloval po Sepangu West.

Samozřejmě, že závodění u Pederciniho také něco stojí, a kde na to má vzít West peníze?

Jen pro úplnost, když uvažoval před několika lety o startu v WorldSBK Gábor Talmacsi, tak Lucio Pedercini požadoval za celou sezónu od něho 150 - 250 000 Euro.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama