Reklama

Aleš Nechvátal skončil s BMW a pojede Yamahu

Roadracingový závodník Aleš Nechvátal startující na motocyklu BMW se rozhodl pro jinou značku motocyklu. Už od Hořic bude sedlat Yamahu.

Aleš, jezdící šampionát IRRC a české mistrovství na přírodních okruzích, již druhou sezónu sedlal motocykl německé značky. Začátek sezóny Aleš nestartoval pro zranění a poté se mu podařilo opět zajet velmi slušné výsledky. Proč tedy změna motocyklu? Přečtěte si vyjádření samotného Aleše.

Aleš Nechvátal: ,,Jak už si mnozí všimli, rozhodl jsem se o přestup na jinou značku. V první řadě bych chtěl poděkovat Davidovi Ouředníčkovi, že mě podpořil a umožnil mi ho. V současné době mám na nové R1 odjeto cca 700 km a s klidem mohu říct, že jsem udělal moc dobře. R1 je pro mě velice podobná Hondě, na které jsem startoval před BMW. Na rozdíl od Hondy má však mnohem vyšší výkon a elektronické asistenty srovnatelné s BMW. Zatím si zvykám, ale první pocit je ohromující. První test jsem absolvoval na Slovakiaringu a to společně s Davidem Ouředníčkem a Tomášem Zajícem, čímž jim děkuju za předání důležitých rad jak nejlépe Yamaze porozumět. Prostě celý test se neskutečně vyvedl. Na motorce jsem měl od začátku moc dobrý pocit a to je pro mě to nejdůležitější. Když bych měl hodnotit výkon, tak BMW má trošku navrch na dlouhých rovinkách, ale není to nic závratného. Naproti tomu na R1 mám pocitově lepší výjezd ze zatáčky než na BMW a hlavně vyhovuje mojí postavě a jízdnímu stylu. Při absolvování prvních kilometrů mi R1 připomněla mojí starou Hondu. Prostě již delší dobu jsem po ní pošilhával a už někde v sobě jsem věřil, že mi padne. I na ní dosažené výkony kluků z našeho teamu DAFIT MOTO RACING dávají tušit, že ta motorka je skvělá. Prostě přestup na R1 byla jasná volba. Možná je to trochu riskantní naskočit na úplně jinou motorku týden před závodem IRRC v Hořicích, ale tak jsem se rozhodl a přestup je definitivní. Tím jsem vlastně odpověděl na to, na jaké motorce pojedu zbylé závody v tomto roce. V plánu mám absolvovat zbylé závody IRRC a plánované závody na přírodě na území ČR. Jediný otazník stále visí nad Finskem a to z důvodu nákladné cesty".



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama