Yamaha X-Max 300 2017: sportovní skútr Hlavní obrázek k článku: Yamaha X-Max 300 2017: sportovní skútr

Japonský výrobce přichází na trh s novým skútrem, který je mnohem víc dynamičtější a sportovnější než jeho sourozenci z řady X-max.

Novinka nahrazuje současný model X-Max 250, jehož test si můžete přečíst zde. Jeho vzhled byl inspirovaným modelem TMAX, a tak se může pochlubit svými dvojitými předními světlomety s technologií LED a středovému dálkovému světlu, agresivní nahoru nasměrovanou kapotáží zadní části a oblasti se zadním LED světlem. Také design multifunkčního displeje inspiroval model TMAX, zahrnuje elegantní kruhový analogový rychloměr a otáčkoměr umístěný hluboko v masce, ve stylu sportovních vozů. Ovládání usnadňuje spínač na řídítkách, kterým lze přepínat funkce na přístrojovém panelu za jízdy, aniž byste sundali ruku z řídítek.

1 X Max 300 2017 Yamaha011 X Max 300 2017 Yamaha021 X Max 300 2017 Yamaha03

Do zvětšeného úložného prostoru se vám vejdou dvě integrální helmy, díky jeho mimořádné šířce pojme i notebook, takže se skvěle hodí pro denní dojíždění do práce či do školy. Samozřejmostí je 12V adaptér a potěší vás bezklíčové zapalování „Smart Key“.

1 X Max 300 2017 Yamaha061 X Max 300 2017 Yamaha071 X Max 300 2017 Yamaha10

Maxiskútr bude poháněn čtyřtaktním kapalinou chlazeným motorem nové generace o zdvihovém objemu 300 ccm, SOHC se čtyřmi ventily, který je vybaven technologií Blue Core, díky níž budete mít vyšší výkon a maximální rychlost, ale zároveň i nižší emise a spotřebu paliva, než tomu bylo u předchozího modelu. Do standardní výbavy se mu kromě ABS dostává i kontrola trakce (TCS). Tento elektronický systém pracuje s několika snímači, které dočasně omezí přísun točivého momentu na zadní kolo v případě, že je zjištěna ztráta trakce, aby poskytl jezdci jistotu za mokra, nebo při nepříznivých podmínkách na silnici.

1 X Max 300 2017 Yamaha122 X Max 300 2017 Yamaha132 X Max 300 2017 Yamaha14

Důmyslná konstrukce nového podvozku s teleskopickou vidlicí s dvojitým uchycením a dvěma zadními tlumiči mu dodává sportovní ovladatelnost srovnatelnou s motocyklem. Motocykl je obut na 15palcovém předním a 14palcovém zadním kolem. Brzdný účinek mají na starosti kotoučové brzdy o průměru 267 mm vpředu a 240 mm vzadu se standardně montovaným systémem ABS. K dostání by měl být tento skútr v průběhu března 2017 a na výběr budete mít ze tří barev: Lunar Grey, Milky White a Quasar Bronze.

3 X Max 300 2017 Yamaha323 X Max 300 2017 Yamaha333 X Max 300 2017 Yamaha343 X Max 300 2017 Yamaha353 X Max 300 2017 Yamaha363 X Max 300 2017 Yamaha283 X Max 300 2017 Yamaha293 X Max 300 2017 Yamaha303 X Max 300 2017 Yamaha311 X Max 300 2017 Yamaha041 X Max 300 2017 Yamaha051 X Max 300 2017 Yamaha081 X Max 300 2017 Yamaha091 X Max 300 2017 Yamaha112 X Max 300 2017 Yamaha152 X Max 300 2017 Yamaha162 X Max 300 2017 Yamaha172 X Max 300 2017 Yamaha182 X Max 300 2017 Yamaha192 X Max 300 2017 Yamaha202 X Max 300 2017 Yamaha212 X Max 300 2017 Yamaha222 X Max 300 2017 Yamaha232 X Max 300 2017 Yamaha243 X Max 300 2017 Yamaha253 X Max 300 2017 Yamaha263 X Max 300 2017 Yamaha27



Login Přihlásit Registrace ›