Reklama

Yamaha 3CT: prototyp tříkolového skútru Hlavní obrázek k článku: Yamaha 3CT: prototyp tříkolového skútru

Yamaha představila koncept tříkolového skútru, vycházejícího z modelu Tricity 155. Ovšem prototyp 3CT bude vybaven zcela novým systémem asistenčního blokování náklonu a také silnějším motorem o objemu 300 ccm.

V roce 2015 se společnost Yamaha rozhodla rozšířit tradiční sortiment městských skútrů představením inovativního modelu Tricity 125, následovaného v roce 2017 verzí Tricity 155. Oba modely dnes zajišťují každodenní dojíždění více než 22 000 zákazníků ve městech jako jsou Paříž, Miláno nebo Řím. Inovativní, lehká a snadno ovladatelná tříkolová konstrukce modelu Yamaha Tricity poskytuje vysokou stabilitu v různých povětrnostních podmínkách a na různých typech povrchu.

1 Yamaha prototyp 3CT (10)1 Yamaha prototyp 3CT (12)1 Yamaha prototyp 3CT (9)

Mnoho ze zákazníků, kteří v uplynulých letech přesedlali na koncept tříkolového skútru, se nyní poohlíží po větším tříkolovém modelu, který by nabídl vyšší výkon a dokonalejší komfort, ale měl stejně příjemný charakter jako Tricity. S cílem splnit potřeby těchto zákazníků, ale i ostatních zájemců o inovativní řešení skútru s výjimečně vysokou stabilitou, vstoupila společnost Yamaha do další fáze svého komplexního vývojového programu tříkolových vozidel a na výstavě EICMA poprvé představila prototyp 3CT.

1 Yamaha prototyp 3CT (8)1 Yamaha prototyp 3CT (7)1 Yamaha prototyp 3CT (11)

Nový model potvrzuje, že budoucí konstrukční trend značky zachovává směr prověřený modelem Tricity, tj. důraz na snadné řízení a nízkou hmotnost společně se zvýšeným výkonem pro vyšší rychlost a špičkovou dynamiku. Takové vlastnosti umožňují jízdu na delší vzdálenosti a současně zachovávají modelu Tricity agilitu potřebnou pro provoz ve městě.

Pro jízdní komfort při neustálém zastavování a rozjíždění je model 3CT vybaven systémem asistenčního blokování náklonu, který jezdci pomáhá udržovat skútr ve svislé poloze při zastavení. Nový systém asistenčního blokování náklonu má inovativní konstrukci, která neblokuje zavěšení předních kol a která pomáhá jezdci plynule se rozjíždět i snadno manipulovat se skútrem na parkovišti.

1 Yamaha prototyp 3CT (1)1 Yamaha prototyp 3CT (2)1 Yamaha prototyp 3CT (3)

Dynamická kapotáž modelu 3CT je výsledkem dokonalé kombinace DNA Yamaha a stylu Tricity a nese inovativní nové barevné provedení ve stylu různě tvarovaných dílků „puzzle" s řadou rozličných vzorů, které vytvářejí jedinečný městský design. V kontrastu s atraktivním a originálním designem kapotáže využívají kola a podvozek především šedou barvu s doplňky v barvě Electric Blue, které podtrhují a doplňují neotřelý avantgardní vzhled.

1 Yamaha prototyp 3CT (4)1 Yamaha prototyp 3CT (5)

Atraktivní prototyp nabízí řadu zajímavých a originálních konstrukčních řešení, včetně sedla vyrobeného poprvé u modelů Yamaha metodou 3D tisku. Hnací silou, díky které má prototyp 3CT výkonu na rozdávání ve městě i na dálnici, je nový motor Blue Core 300 ccm - stejný motor, díky kterému se nový model XMAX 300 stal nejprodávanějším sportovním skútrem v Evropě.



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama