Reklama

Vespa a její nový klenot Bellissima

Chcete něco víc, než jen obyčejný skútr, pak patří italská Vespa mezi dobré investice. Opravdovým luxusem je ale novinka nazvaná Bellissima

Tento výjimečný model nesoucí dosti výmluvný název Bellissima je limitovanou stokusovou edicí vycházející z Vespy 946. Nejenom cenovkou kolem čtvrt milionu korun, ale i designem hraje novinka ještě více na styl. Motorově se oba skútry od sebe neliší, pohání je stejný, vzduchem chlazený čtyřtakt s výkonem 11 koní. ABS i kontrola trakce ASR jsou ve standardní výbavě. Beze změny zůstávají i dvanáctipalcová, letmo uložená kola, osvětlení z LED diod a digitální přístrojovka.

Novinka je určena spíše pro individualisty, proto se jedná o model s jednomístným sedlem a zadním nosičem, který ještě víc zvýrazňuje štíhlé křivky modelu 946. Nová metalická šedá barva se tváří k nerozeznání od leštěného hliníku, v nabídce je ovšem ještě modrá Metallic Blue. Také kola jsou lakované v jiném odstínu než ve standardu, dále tu máme ladící potahy rukojetí v barvě potahu sedla. Pro případy, že byste dočasně chtěli povýšit skútr na dvoumístný, dostanete k limitované Vespě i přídavnou zadní část sedačky. Do vzniklého prostoru na zadním blatníku se vešel další tradiční prvek - chromovaný nosič, na který lze připevnit rezervní kolo v ochranném pouzdru. V nabídce příslušenství najdete ještě lehce kouřové plexi, stylové přilby, držák telefonu a další doplňky.

Technické údaje:


Motor: Vzduchem chlazený jednoválec 125 ccm se čtyřmi ventily na válec OHC. Vrtání a zdvih 52 x 58 mm, zdvihový objem 124 ccm, kompresní poměr 10,5:1. Největší výkon 8,5 kW) při 7700 1/min, největší točivý moment 10 N.m při 6000 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod, automatická převodovka.
Podvozek: Přední vidlice, průměr nosníků 34 mm, zdvih 78 mm. Zadní tlumič, zdvih 70 mm. Brzdy kotoučové a bubnové, vpředu kotoučová a dvoupístkový třmen. Vzadu jednoduchá bubnová. Pneumatiky 110/70 R11 vpředu a 120/70 R11 vzadu. Délka 2035 mm, výška sedla nad zemí 780 mm, provozní hmotnost 128 kg. Objem palivové nádrže 8 litrů.

vespa 2014-Bellissima-Vespa-Front-630x472vespa New-2014-Vespa-Bellisima-Covervespa New-Vespa-946-Bellissima-Extension-Saddle-630x472vespa New-Vespa-946-Bellissima-Rackvespa New-Vespa-946-Bellissima-Rackvespa Vespa-Bellissima-Mono-Saddle-630x472



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama