Reklama

Vespa 946 Christian Dior: symbol luxusu Hlavní obrázek k článku: Vespa 946 Christian Dior: symbol luxusu

Na italskou scénu vjíždí limitovaná edice skútru Vespa 946, která vznikla spojením dvou ikonických značek, Christian Dior a Vespa. Kromě toho, že obě shodně vznikly v roce 1946, patří mezi exkluzivní zboží, které udává trend ostatním značkám ve svém oboru.

Obě dvě značky není třeba představovat, Christian Dior byl jedním z nejvlivnějších francouzských a také světových módních návrhářů. Jeho značka je synonymem elegance a vyzdvižení krásy ženských tvarů a i mnoho desítek let po jeho smrti udává každý rok módní trend. Módní značkou je také skútr Vespa, kterou nejvíce proslavili Audrey Hepburnová s Gregory Peckem ve snímku Prázdniny v Říme, ale nejen oni. Však si přečtěte deset zajímavostí, které o tomto skútru ještě nevíte.

Vespa 946 v limitované edici Christian Dior vyzdvihuje sílu svobodného projevu a pohybu a vzdává hold oběma značkám. Je symbolem dokonalosti, skvělého designu a jedinečného smyslu pro detail. Model Vespa 946 byl poprvé představen v roce 2012 v Miláně a téměř okamžitě si získal celosvětové uznání za jeho vzhled, ale i technické inovace.

1 Vespa 946 Christian Dior (2)1 Vespa 946 Christian Dior (1)

Limitovanou edici Christian Dior přímo navrhla kreativní ředitelka značky Dior, Maria Grazia Chiuri. Skútr je vyráběn v Itálii pod přísným dohleden ateliéru haute couture. V jedinečném ikonickém motivu Dior Oblique, který navrhl v roce 1967 Marc Bohan, je vyrobeno sedlo a top case upevněný na zlatém nosiči. Ve stejném motivu si můžete pořídit i otevřenou helmu, která jen zdůrazní dokonalost tohoto skútru.

Tuto unikátní limitovanou edici si budete moci pořídit na jaře příštího roku v buticích značky Christian Dior, které jsou rozesety po celém světě a následně poté si jej budete moci zakoupit i ve vybraných obchodech Motoplex, patřící pod značku Piaggio Group.



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama