Suzuki si nechala patentovat 2WD systém pohonu obou kol 
Suzuki si nechala na patentovém úřadu ve Spojených státech zaregistrovat svůj systém přídavného pohonu předního kola. Podle vzhledu motocyklu by se mohlo jednat o jejich nejprodávanější skútr Burgman.
Nedávno jsme vám představili BMW R1200 GS 2WD Hybrid s pohonem obou kol a už tu máme další vlaštovku. Tedy u cestovního endura mi přídavný elektromotor na předním kole dává smysl. Když už zadní kolo „nestíhá“, připojí se předek a vytáhne motocykl z louže ven. Ovšem nad použitím u skútru, navíc u luxusního Burgmana mi zůstává rozum stát. Nevím, kde v městských aglomeracích, kde se bude nejvíce pohybovat, využije pohon obou kol, ale možná že tu nejde primárně o skútr, ale hlavně o registraci nové technologie.
Hybridní skútr je tedy poháněn klasickým spalovacím motorem, kterému má vypomáhat na předním náboji umístěný elektromotor. Nákresy také ukazují na nový nekonvenční systém odpružení předního kola. Zdá se tedy, že bychom se brzy mohli dočkat prvního produkčního motocyklu od japonské Suzuki, u kterého byste si mohli zvolit i možnost pohonu obou kol. Navíc díky tomu, že mají elektromotor umístěný v náboji předního kola se nabízí možnost implementace do více modelů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 27.4.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Rekordmanem Red Bull Rookies Cupu je stále Hanika
- včera - Tradiční autogramiáda v Brně na Šelepce
- včera - WorldSSP 2020: Jak vypadá situace začátkem prosince 2019?
- 7.12. - Karel Hanika celkově čtvrtý v BMW Motorrad Race Trophy 2019
- 7.12. - 11 Rookies závodilo v Moto2 2019
- 7.12. - Kdo je vlastně Ježkův týmový kolega Randy de Puniet
Další z rubriky
- 6.12. - Triumph Tiger 900: novinka v pěti verzích
- 2.12. - BMW představuje Big Boxer: nejvýkonnější dvouválec všech dob
- 29.11. - Honda CB4X: zábava sedm dní v týdnu
- 28.11. - Kymco RevoNEX: koncept elektrického naháče s 205 koňmi
- 25.11. - Suzuki V-Strom 1050 a 1050XT 2020: s lepší výbavou
- 22.11. - KTM 1290 Super Duke R 2020: bestiální Bestie