Reklama

Suzuki si nechala patentovat 2WD systém pohonu obou kol Hlavní obrázek k článku: Suzuki si nechala patentovat 2WD systém pohonu obou kol

Suzuki si nechala na patentovém úřadu ve Spojených státech zaregistrovat svůj systém přídavného pohonu předního kola. Podle vzhledu motocyklu by se mohlo jednat o jejich nejprodávanější skútr Burgman.

Nedávno jsme vám představili BMW R1200 GS 2WD Hybrid s pohonem obou kol a už tu máme další vlaštovku. Tedy u cestovního endura mi přídavný elektromotor na předním kole dává smysl. Když už zadní kolo „nestíhá“, připojí se předek a vytáhne motocykl z louže ven. Ovšem nad použitím u skútru, navíc u luxusního Burgmana mi zůstává rozum stát. Nevím, kde v městských aglomeracích, kde se bude nejvíce pohybovat, využije pohon obou kol, ale možná že tu nejde primárně o skútr, ale hlavně o registraci nové technologie.

1 Suzuki Burgman 2WD patent11 Suzuki Burgman 2WD patent21 Suzuki Burgman 2WD patent3

Hybridní skútr je tedy poháněn klasickým spalovacím motorem, kterému má vypomáhat na předním náboji umístěný elektromotor. Nákresy také ukazují na nový nekonvenční systém odpružení předního kola. Zdá se tedy, že bychom se brzy mohli dočkat prvního produkčního motocyklu od japonské Suzuki, u kterého byste si mohli zvolit i možnost pohonu obou kol. Navíc díky tomu, že mají elektromotor umístěný v náboji předního kola se nabízí možnost implementace do více modelů.

1 Suzuki Burgman 2WD patent41 Suzuki Burgman 2WD patent51 Suzuki Burgman 2WD patent61 Suzuki Burgman 2WD patent7



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama