Komentáře k článku Test Yamaha Tracer 700 GT: o kufrech bez kufrů zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek
- dnes - Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista
- dnes - FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou
- dnes - Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda
- dnes - V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu
- dnes - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Další z rubriky
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
Ta spotřeba je nějak divná, to je snad na okruhu, ne na normální jízdu. Vychází mi z toho spotřeba přes 6 l/ 100 km. Moje SV má zhruba stejné parametry a spotřeba mi vychází tak na 4,2 l
Reagovat →Já jezdím na sv za 7-8l.Za 4,2l to se asi odrážíš nohama....
Reagovat →Jezdím sólo, motorka r. v. 2018, oblíbené otáčky 4-7 tisíc. Než jsem to koupil, tak jsem přečetl dost testů a i testovači se vešli do 4,5 l. Nemáš náhodou nějakou utahanou babičku s karburátorem?
Reagovat →Mám :-)
Reagovat →Ahoj Igore, píšu v článku, že svižným tempem po dálnici si to vezme hodně. Tankovala jsem u Humpolce a v Hranicích (za Olomoucí) už jsem měla poslední čárku na palivoměru, takže to je cca 220 ujetých kilometrů. No a taky si pápne, když jí pořádně zatopíš pod kotlem a dáváš si jednu zatáčku za druhou. Při pohodovém tempu (což mi s touhle motorkou pochopitelně téměř vůbec nešlo, jak byla zábavná:-) ) samozřejmě ujedeš víc. Gábina
Reagovat →