Komentáře k článku Test Honda VFR800X Crossrunner: nuda se nekoná zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- 23.4. - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
Další z rubriky
- 6.3. - BMW R 1300 GS: motocykl roku 2024
- 4.3. - Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
- 2.2. - Motosalon 2024 Brno: čtyři haly plné zážitků
- 27.12.2023 - Keeway TX450R: prototyp cestovního endura
- 26.12.2023 - CFMOTO MT-X Concept: enduro do terénu
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
Už s ní mám najeto několik tisíc km za různých režimů a s různým zatížením, vč. 300 km s celkovou zátěží 250 kg (kamarádovi vypověděla mašina službu). Plně se shoduji s výsledky a závěry testu. Nicméně radostné dojmy z motorové jednotky dají lehce zapomenout na uváděné drobné nedostatky. Celkový dojem - velice pohodlné a příjemné svezení, snadná ovladatelnost. Stanovená cena je oprávněná.
Reagovat →najeto skoro 30000 km a pořád mě bavííí
Reagovat →idealní stroj na každodení ježdění.Bílá barva na udržbu horší,je všechno vidět
Reagovat →