Reklama

Představí Ducati novou Multistradu 1260?

No zřejmě ano, tedy soudíme dle dokumentu CARB (California Air Resources Board) z amerického úřadu, kde byla kvůli odlišným emisím zaregistrována Ducati Multistrada 1260.

Současná Multistrada 1200 nemá o zájem ze strany zákazníků nouzi, ale možná by si už i nějaké to vylepšení zasloužila. Zdá se, že bude vybavena silnějším motorem a také se jí dostane nových komponent vyrobených z lehčích materiálů. V dokumentu CARB je tabulka s jednotlivými modely a Ducati tu registruje Multistradu 1260 s motorem o zdvihovém objemu 1262 ccm. Můžeme předpokládat, že by se mohlo jednat o dvouválec Testastretta DVT s variabilním časováním ventilů, který je například v modelu XDiavel, ale oproti němu bude nejspíše Multistrada naladěna na vyšší výkon.

Ducati Multistrada 1260

Ducati v Americe registrovala Multistradu 1260 ve třech verzích, základní a lépe vybavené Pikes Peak s plně stavitelným odpružením Öhlins a verzi S, která je vybavena semiaktivním elektronicky stavitelným odpružením Ducati Skyhook Suspension. Obě „dražší“ verze mají také lepší brzdný systém, 330 mm kotouče jsou brzděny třmeny Brembo M50 Monobloc. Dá se očekávat, že nové modely 2018 na tom budou s výbavou stejně jako ty současné. Proč by také měnili něco co jim funguje na jedničku, ne?

V tabulce nejsou uvedeny nové modely Multistrada 1200 Enduro a ještě více offroadová verze Enduro Pro, zřejmě tedy budou stále nabízeny se stávajícím motorem o obsahu 1198 ccm.

Zajímavá je také informace o hmotnosti motocyklu. Ačkoliv se v Americe k celkové váze připočítává i průměrná hmotnost jezdce, pokud se porovná index EIM (estimated inertial mass) Multistrady 1260 s Multistradou 1200, zjistíte, že je novinka o deset kilogramů lehčí. Zřejmě tedy kromě nového motoru, dostane do výbavy také nových lehčích komponent a možná i lehce upraveného designu.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama