Reklama

Benelli 302 Tourer představen v Číně Hlavní obrázek k článku: Benelli 302 Tourer představen v Číně

Benelli je sice italskou značkou, ale pro představení malého cestovního motocyklu si vybrala Čínu, kde se také začne s prodejem novinky 302 Tourer, což není nic jiného než oblečený naháč BN 302.

Čínu si Benelli nevybrala jen tak náhodou. Sídlí tu její majoritní vlastník a největší čínský výrobce motocyklů, firma Qianjiang Group. Malé cestovní enduro sice vychází z nekapotovaného modelu Benelli 302, ale má zcela nový vzhled s dominantním přední maskou. Do jejího středu umístili designéři LED světlomet a také do ní implementovali ukazatele změny směru. Proti náporu větru vás ochrání vyšší plexi štít. Musíme uznat, že tahle novinka rozhodně nevypadá jako laciný model a nový styl jí zcela jistě prospěl.

1 Benelli 302 Tourer (2)1 Benelli 302 Tourer (1)

Cestovatelé uvítají trojici kufrů, která pohltí velké množství méně či více důležitých věcí, ať už jedete přes kopec nebo za sedmero hor. Oceníte také široké sedlo a speciální rámy, které chrání motocykl pokud by vám náhodou upadl. Palubní deska je tvořena analogovým otáčkoměrem a displejem s rychloměrem a počítačem, na kterém se zobrazují další údaje jako je denní počítadlo, čas, dojezd na nádrž nebo venkovní teplota.

Oproti naháči přibyl tourer na váze o více než 30 kilogramů na hodnotu 216 kg a tak rozhodně nečekejte, že z něj budete mít střelce, ale spíš klidnějšího cestovatele díky jeho slabšímu motoru. Motocykl je totiž poháněn kapalinou chlazeným dvouválcem o obsahu 300 ccm s výkonem 34 koní při 11000 1/min a maximálním kroutícím momentem 26 Nm při 9750 1/min. Výkon je na zadní kolo přenášen pomocí řetězu a převodovka má šest stupňů.

1 Benelli 302 Tourer (4)1 Benelli 302 Tourer (3)

O tlumení nerovností se postará USD vidlice vpředu spolu s jedním, na pravém boku, umístěným tlumičem. Brzdná soustava je řešena dvěma kotouči vpředu a jedním vzadu, do výbavy také dostanete dvoukanálový systém ABS. Motocykl se bude zatím prodávat v Číně, ačkoliv plní emisní normu Euro 4. Myslím si, že je to jenom otázkou času, kdy se představí i na evropském trhu a byl by to zajímavý konkurent třeba proti BMW G310 GS.



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama