Reklama

Peugeot Speedfight 4: Pure a Total Sport

Peugeot před pár dny představil limitovanou edici svého oblíbeného skútru Speedfight 4. Pořídit si ji můžete ve dvou variantách, Pure nebo Total Sport.

Oba motocykly jsou sice postaveny na základech Speedfight 4, ale každý z nich má navíc svůj osobitý design a liší se i některými funkcemi. Modelu Total Sport se stal předlohou dakarský závodní speciál Peugeot 2008 DKR a tak je jeho vzhled více než sportovní. Zvýrazněny byly průduchy pro přívod vzduchu, spolujezdec má vzadu místo madla spíše malý spojler a vybaven je skútr také LEDkovými indikátory.

1 Speedfight 4 Peugeot

To model Pure je spíše elegánem. Bílou barvu Ice White jemně dolaďují zlaté ráfky, ale i olemované přívody vzduchu nebo předních světlometů. Jako příslušenství dostanete i krytku sedla spolujezdce, takže si můžete z vašeho dvoumístného skútru rázem udělat jednosic.

Speedfighter 4 Peugeot

Oba motocykly jsou poháněny vzduchem chlazeným dvoutaktním motorem o obsahu 50 ccm a jejich výkon je 4,8 koně. Maximální točivý moment má hodnotu 4,6 Nm. Standardně je dodáván se 13-palcovými koly, s předním 215 mm brzdovým kotoučem Shuricane s čtyřpístkovým radiálním třmenem a o odpružení se vám postará 32 mm USD vidlice. Ve výbavě máte rovněž 12V zásuvku, USB port a držák telefonu.

Základní model Speedfight 4 bude nyní dodáván ve třech barevných provedeních a to Fluo Apple, Flat 6 Red a Bleu France. Na výběr budete mít ze třech typů 50 ccm motorů. A aby to nebylo tak jednoduché, tak první z nich, čtyřdobý motor, bude dodáván pouze ve vzduchem chlazené verzi. U dvoudobého motoru si budete moci zvolit, jestli jej budete chtít chladit vzduchem nebo kapalinou. Nově montovaný karburátor Dell´Orto zvýšil nejen výkon, ale také kroutící moment u všech typů motorů.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama